Verslag van een nacht met Sleepy Head

1
Goedeavond,

Misschien niet gebruikelijk; ik ben een beetje onzeker in mijn handelen (diverse TIA's), ook op dit forum :) , dus eerst maar vragen:

Kan ik hier een 's nachts gemeten uitdraai van Sleepy Head plaatsen met de vraag of iemand deze wil beoordelen en mij te vertellen wat ik hiervan moet denken ?

*Niet zo erg goed* is het commentaar van SH. Terwijl ik op dit forum waarden tegenkom die vele malen hoger liggen.

Ik begrijp de gebruikte termen. Philips apparaat.

Excel Tabel in deze vorm, komt niet helemaal correct over: en daarvan zijn er dus 120 regels, op tijd gesorteerd.

Misschien niet gebruikelijk, ben een beetje onzeker in mijn handelen (diverse TIA's), ook op dit forum :) , dus eerst maar vragen:
Kan ik hier een 's nachts gemeten uitdraai van Sleepy Head plaatsen met de vraag of iemand deze wil beoordelen en mij te vertellen wat ik hiervan moet denken ?
*Niet zo erg goed* is het commentaar van SH. Terwijl ik hier waarden tegenkom die vele malen hoger liggen.
Ik begrijp de gebruikte termen.

Excel Tabel in deze vorm: en daarvan zijn er dus 120 regels, op tijd gesorteerd.

Datum-Sessie Incident Gegevens/duur
23:01:49 968 Pressure 4
23:03:49 968 VSnore2 1
23:08:22 968 RERA 27
23:09:48 968 Obstructive24
23:09:49 968 VSnore2 7

Ik hoor het wel neem ik aan.
Prettige avond,

Henk

Ik hoor het wel neem ik aan.
Prettige avond,

Henk

Re: Verslag van een nacht met Sleepy Head

3
Hoi Henk

Ik ben niet gecharmeerd van uitlezingen hier op het forum. De meesten zijn te klein om op juistheid te beoordelen en vaak worden er conclusies aan verbonden die niet helemaal kloppen. Per mail in PDF gaat dat veel beter. Hier op het forum kun je kijken bij de Respironics gebruikersgroep en op de site van de apneuvereniging vind je die hier: http://www.apneuvereniging.nl/gebruiker ... ikersclubs

Als je lid bent van de apneuvereniging kost de gebruikersclub je niets en je krijgt relevante informatie.

Groetjes, Thea

Re: Verslag van een nacht met Sleepy Head

4
Inderdaad, Henk.
Op het gevaar af dat iemand zich nu aangesproken voelt, maar dat is dan voor zijn of haar eigen rekening, er zijn hier mensen die de bel wel hebben zien slingeren maar niet weten waar de aap in de porseleinkast vliegt.

Een andere ingang is je verpleegkundige.
Zeker in het begin heb ik ze regelmatig screenshots gemaild met het verzoek die voor mij te interpreteren.
Enige dagen later kreeg ik dan keurig antwoord.
"Er bestaan geen eindes. Er zijn alleen nieuwe beginnen." (Menno M.)

Mijn colums verzameld op een blog: https://zeemanaanwal.blogspot.com/