Internist

1
Zoals ik eerder al aangaf slaap ik veel te veel , ik ben afgelopen woensdag naar een kno arts geweest op het slaapcentrum in Woerden , hij gaf ook aan dat ie zelden had gezien dat iemand zoveel slaap nodig had , ik verwachte dat een nieuw slaaponderzoek kreeg maar de beste man stuurde mij door naar een internist , wellicht komt daar nog iets nuttigs uit , afwachten maar , afgelopen nacht 13 uur geslapen , vanmorgen even mijn moeder geholpen met stofzuigen en wat ramen gelapt , ze heeft een gekneusde rib dus heeft ze wat rust nodig , was om 12 uur thuis en ik moest weer slapen , werd om 2 uur wakker , dus ja weer 15 uur op de teller , echt niet normaal en zonde van mijn tijd .
Diagnose AHI 44 Resmed S10 + Resmed quattro AIR fullface mask /verwarmde slang cpap setting vast 9.4 Ahi 2.5 gemiddeld

Re: Internist

2
Oeps , wat blijkt mijn suiker is te hoog , ze stuurt mij de exacte data morgen, zou dat het lange slapen kunnen verklaren ?

Morgen een gesprek met de dokter , hopenlijk krijg ik dan wat antwoord op sommige zaken .

Robin
Diagnose AHI 44 Resmed S10 + Resmed quattro AIR fullface mask /verwarmde slang cpap setting vast 9.4 Ahi 2.5 gemiddeld

Re: Internist

6
Moogu dat werden er toch uiteindelijk 13 , dit bedoel ik nou , en nu voel ik me wel redelijk uitgerust . :? :?
Diagnose AHI 44 Resmed S10 + Resmed quattro AIR fullface mask /verwarmde slang cpap setting vast 9.4 Ahi 2.5 gemiddeld