Sinds ik aan het pappen ben...

1
Zet uw vreemde/grappige ervaringen hier!

Ik meld vandaag twee grappige dingen:
  • ik droeg mijn contactlenzen de laatste paar jaar nauwelijks meer; mijn ogen voelde gewoon niet prettig aan. Sinds ik aan het pappen ben (drie weken) kan ik mijn lenzen hele dagen dragen.
  • ik was een koffieleut. Dronk graag koffie en vond het heel lekker. Sinds ik aan het pappen ben heeft koffie veel meer effect op mij, dus drink ik minder. Heel apart vind ik dat ik het zelfs minder lekker vind.
Jullie?

Re: Sinds ik aan het pappen ben...

10
Sinds ik aan het pappen ben...kan ik niet meer slapen zonder masker. Net zoals ik niet meer kan autorijden zonder gordel; dat ding MOET op anders voelt het niet goed.

En belangrijker : sinds ik aan het pappen ben... woon ik EINDELIJK, na JAAAAREN in een redelijk (niet overdrijven) opgeruimd huis. Ik dacht altijd dat ik lui was, maar nu weet ik dat er een reden was dat ik altijd zo moe en benauwd en stijf werd van opruimen en schoonmaken, en de energie niet had de kinderen een beetje meer achter de broek te zitten.

Re: Sinds ik aan het pappen ben...

19
Sinds ik aan het pappen ben maak ik meer grappen , pieker ik minder ,plas ik minder en beter ,minder neerslachtig , meer energie , huis opgeruimder , voor het eerst in 3 jaar verheug ik mijn echt op de zomer enz enz enz :D
Diagnose AHI 44 Resmed S10 + Resmed quattro AIR fullface mask /verwarmde slang cpap setting vast 9.4 Ahi 2.5 gemiddeld