Karakter gedrags verandering

1
Hoi Allemaal,

Sinds er in 2014 apneu is vastgesteld leef ik nog steeds in een hel,
Keer op keer voel ik me gebroken,zware burn out achter de rug en zelfs nu ben ik nog steeds bekaf
een onwerkelijk dromerig gevoel en ook vaak het gevoel dat mijn keel word dicht geknepen
Medicatie helpt me niet.

Toch moet mij van het hart dat ik gedurende afgelopen jaren veel mensen gekwetst heb,
relatiebreuk was niet te vermijden,maar ook andere mensen heb ik gekwetst ,ik ken mezelf soms niet meer terug
Dagelijks voel ik me beroerd .
Parnassia kan me niet of wil me niet begrijpen.
Die verdomde weinige slaap,willen ze alleen op lossen met benzo's,nou zelfs van een half pilletje voel ik me een zombie,

Iedereen stelt een diagnose bij me ,maar,als je geen puf hebt en je wereld leeg is en het enigste wat ik nog heb is mijn dementerende moederwaar ik al jaren voor zorg.wat ik graag doe maar wel steeds zwaarder word

Heel mijn lichaam is moe ,uitgeput,mijn huishouden gaat achteruit ben duizelig en ja ik heb genoeg te klagen,ik weet dat dat niet opbeurend is,maar mijn hart luchten help wel even.

Ook is er een forumlid die ik erg gekwetst heb,dat doet zeer,ook al heb ik diegene mijn excuses aan geboden het is onvergeeflijk hoe ik soms kan reageren,nogmaals sorry,

Voorts besef ik dat ik niet de enige ben,maar het voelt wel zo,jullie zijn kanjers,was ik het maar,maar ik heb alles al geprobeerd psychologen psychiater,ademtherapeute,wandelen (maar laatste tijd steeds minder ,ik ben gewoon weer helemaal op!
Dat kl te karakter van me (korte lontje) maakt alles nog erger,zo was ik nooit

Sorry

Groetjes
Henk

Re: Karakter gedrags verandering

4
Henk zo te horen is jou karakter wel goed anders zou je niet zo,n berichtje schrijven je bent in staat jezelf te vermanen en dat siert je , dat korte lontje das niet zo gek door al die toestanden .

Hou de moed er in man hoe moeilijk dat soms is .

Robin
Diagnose AHI 44 Resmed S10 + Resmed quattro AIR fullface mask /verwarmde slang cpap setting vast 9.4 Ahi 2.5 gemiddeld

Re: Karakter gedrags verandering

5
Moedig van je Henk, zo met je billen bloot op een forum.
Dat bewijst dat het met je karakter wel goed zit.
En dat korte lontje wordt met de tijd steeds langer.
Komt allemaal goed.
"Er bestaan geen eindes. Er zijn alleen nieuwe beginnen." (Menno M.)

Mijn colums verzameld op een blog: https://zeemanaanwal.blogspot.com/

Re: Karakter gedrags verandering

9
Hallo Henk,

Zoals anderen al opmerkten is het feit dat jij bij jezelf een karakterverandering opmerkt alleen maar een goed teken. Sta niet te lang stil bij het verleden en laat de verbetering die zich nu aandient niet overschaduwen door schuld- en spijtgevoelens. Veel mensen met slaapapneu worden nu eenmaal prikkelbaar, dat is volkomen begrijpelijk. En jij hebt nog extra dingen op je bordje, dus dat levert nog extra frustratie op.

Als je denkt dat je fouten hebt gemaakt, zet ze dan recht (dmv excuses bijvoorbeeld) en sluit de zaak dan af. Maar leg jezelf niet voortdurend onder een vergrootglas, want ook anderen maken fouten. Dat hoort gewoon bij het leven en lang niet alles is jouw schuld.

Wees nu mild en begrijpend voor jezelf.

Groeten,
Julius