Koppelen bluetooth lukt niet meer

1
Hallo ik gebruik al 2 jaar de Smartlink app van DeVilbiss tot tevredenheid.
Nu ik een nieuwe iPhone 11 heb moet ik deze ook met de DeVilbiss koppelen via bluetooth. Dit lukt echter niet. Het apparaat zegt steeds niets gevonden en ook mijn iPhone laat niets zien. Ik heb ook geprobeerd mijn vorige iPhone7 opnieuw te koppelen, ook dit lukt gek genoeg niet meer.
Iemand een idee ?

Re: Koppelen bluetooth lukt niet meer

2
Gl1800 schreef: 29 sep 2019, 12:06Iemand een idee ?
Zie evt. dit bericht voor instructies en een filmpje (optie 1).

Wat ik meestal doe: ontkoppel het oude apparaat op de DV6 in het bluetoothmenu. Kies in de Smartlink-app op de telefoon instellingen, klik in die app alvast op 'scannen'. Vervolgens op de DV6 in het bluetoothmenu 'zoeken', daarna in de app op 'koppelen'. Deze handelingen zijn vrij kort achter elkaar (ca. 5 sec.). Daarna verschijnt de telefoon (als het goed is...) in het menu van de DV6 en klik ik op 'koppelen'.

Mocht het niet lukken, bij welke stap gaat het dan mis?

Re: Koppelen bluetooth lukt niet meer

3
Bedankt RuudM, het is gelukt. Ik was vergeten hoe je dit moest doen blijkbaar, ik probeerde zoals bij de meeste bluetooth apparaten gewoon te koppelen.
Wist niet meer dat dit via de app moest, wat bij mij wel afwijkt op jouw beschrijving is dat het koppelen niet werkt. Ik moest de app verwijderen en opnieuw installeren en inloggen. Daarna werkt het weer.

Nu zou ik behalve mijn telefoon ook graag mijn ipad koppelen, dit lukt echter niet.
Vermoedelijk kun je maar een apparaat koppelen, of behoeft dit weer een andere werkwijze?.