Mijn vraag nu, ik wil morgen gaan voorstellen om met een druk te gaan werken van 6 tot 9, dus in de auto stand. Mijn huidige cpap kan dit niet, dit is een dreamstation pro wat alleen een vaste stand kan.
Kan ik een bepaald type vragen en zo ja, welk type is dan goed? Ik lees veel over de resmed, dat die zo stil zijn. En welke kan dat aan, 6-9 ?
Ik vraag dit namelijk omdat ik al vanaf juni 2019 in de ziektewet zit(toen waarschijnlijk een TIA gehad, niet 100% zeker, slaap apneu kwam er later bij), ik werk 3 dagen 3 uur per dag nu, maar niet mijn normale werkzaamheden. Als ik in juni nog in de ziektewet zit mag ik 30 % van mijn salaris inleveren, wat best veel is en ik dus eigenlijk niet wil

Daar mijn longarts alleen naar de cijfertjes kijkt (elkerliek ziekenhuis helmond, geen sterren zag ik bij de apneuvereniging) kan ik dan eisen dat ik een andere ?-pap krijg? Ik bedoel, ik moet er mee slapen en heb het gevoel dat deze cpap die ik nu heb niet goed voor me is.
Ook zijn m'n apneus soms hoog, dan weer laag, maar ik word nog steeds moe wakker.
Dus bij deze mijn vraag: Wat kan/mag ik vragen/eisen, is mijn vraag vreemd zoals ik die aan mijn longarts wil stellen?