Update...
ik zit nu in de 9e maand van mijn therapie, werk nog steeds 8 uur per dag in ploegendienst, maar nog geen nachtdienst. Dit ga ik eerst bespreken met de bedrijfsarts. Tijdens dit gesprek wordt er gekeken wat de mogelijkheden zijn om dit goed op te bouwen.
Tevens ben ik met de auto in zuid Duitsland geweest, een rit van zo'n 600 km. Gewoon de stoute schoenen aan en gaan. Dit ging goed, niet moe, geen moeite met concentreren, kortom, het liep gesmeerd

Na een verblijf van 8 dagen weer naar huis en the next day back to work.
De laatste keer dat ik mijn papje uitgelezen heb was 16 juni 2020.
Ik voel me goed dus heb geen reden om het uit te lezen.. Dit geeft veel rust. En om te zorgen dat die rust blijft: Ik lees alleen nog maar uit als ik me slecht voel. En zoals jullie kunnen zien, 16 juni 2020 was de laatste keer geweest
Dit had ik nooit durven dromen, want toen ik 4 maanden bezig was met de therapie, ging het wel wat beter, maar altijd nog dat ik me slecht voelde, geen auto durfde te rijden, niet meer als 3 uur per dag iets kon doen op het werk (niet eens mijn eigen werkzaamheden, maar wat lijntjes trekken op de vloer en dan de lijnen verven)...
Als ik nu terug kijk is het een wereld van verschil, wat ben ik blij dat ik destijds die a-pap heb gevraagd en wat ben ik blij dat ik zo veel kon lezen op dit forum, allemaal dingen die het zo veel beter voor me hebben gemaakt en waarvoor ik zeer dankbaar ben.
Dus bij deze aan allen: Dank jullie wel voor jullie hulp, geduld en de vele posts op dit forum die ik met veel interesse gelezen heb.
Ik post van tijd tot tijd een update zodat men kan zien hoe het verloop is (ook voor mezelf, zo kan ik wat terug lezen).
Wordt vervolgd ...
Dreamstation bi-pap, druk 9 over 6.5, Bi-flex + verw. slang H15.
AHI onbeh. 20, beh. nog aan het fine-tunen. Vanaf 27 Oktober 2020 Auto Bi-pap