Een heel goede vertaler is de windows app van
Deepl op deze site te downloaden. Nog beter dan Google vertaler, vind ik. Je selecteert het deel wat je wilt vertalen tot maximaal 5000 woorden en vervolgens klik je op de control knop (vasthouden) en daarna twee keer op de letter C. De buitenlandse tekst en de vertaalde tekst komen dan naast elkaar in beeld.
Jovi heb je trouwens mijn
Handleiding gezien hier op het forum? Kijk vooral eens naar Hoofdstuk 3. De AHI tabel laat namelijk zien hoeveel ademstops je in een bepaald uur hebt gehad. Als je HFDSTK 3 hebt bekeken en gedaan wat ik heb aangegeven (behalve Algemeen is anders in Oscar alles zo laten staan en bij Uiterlijk ontbreekt Cirkeldiagram instelling, hier de grafiek titels aanpassen) dan zie je dat de grafiek AHI (daar heb je het vinkje gezet bij elke keer op nul zetten) elk uur op nul gaan. Zo kun je precies zien vanaf het moment dat de cpap hebt gestart hoeveel AHI je had per uur in dat specifieke uur.
Overigens wordt er in een Engelstalige handleiding uitleg gegeven over grafieken die met behulp van bovenstaande Deepl vertaler redelijk goed te volgen is. Het gaat weliswaar over SleepyHead, maar Oscar is daar vanuit verder uitgebouwd en de opbouw is overeenkomstig met SleepyHead. Die site kun je
Hier vinden.