Mijn amandelen heb ik niet meer, en de KNO arts zei dat de doorgang verder in orde was. Ik moet toch afvallen, ben het helemaal zat met die kilo's, begin in september met Ladyline. En dan zien we wel verder.
Ik ben me aan het afvragen of er wel een rapport is gemaakt. Na het uitlezen van de PSG heeft de laborant me meteen waardes en grafieken laten zien op de computer, en me gewaarschuwd dat het er slecht uitzag. Ik ging toen naar huis, en zij heeft meteen een arts gebeld, zodoende werd ik al een uur later gebeld dat ik aan de CPAP moest. Hopelijk staat het wel dus nog ergens opgeslagen.
Ik zie trouwens net, dat ik niet de ResMed P30i heb meegekregen..... maar een Philips masker met neusdoppen.
Het zat in een doorzichtige zak, dit probeermasker, dus ik had helemaal niet in de gaten dat ze iets anders gepakt had, dan ik gevraagd had.

AHI (15-07-2020) 76; nu 1-5 met Philips Dreamstation APAP (max druk 12,5) en ResMed Airfit P30i neusdoppenmasker. Vanwege hypopneus van 10 min lang met daling tot 71% nu 1l O2 erbij.