Re: Past een Philips masker op een (verwarmde) slang van Resmed?

4
Menno M. schreef: 26 sep 2020, 13:09 Ik heb ooit een Philips masker gehad (die niet beviel, maar dat terzijde) en daar kreeg ik van de consulent een passtukje bij die tussen de slang van de Philips en Resmed paste.
Dat is geen los deel, maar onderdeel van het masker zoals deze door de fabrikant wordt geleverd. Alle maskers (muv. AirMini) hebben dezelfde aansluiting.
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i

Re: Past een Philips masker op een (verwarmde) slang van Resmed?

6
Het past altijd, als het nieuwe masker in volledigheid wordt geleverd, en mogelijke delen van het oude masker uit de slang worden verwijderd. Dat laatste geeft nog wel eens problemen met cilindrische plastic stukken die bijna helemaal in de slang "verdwijnen."
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i

Re: Past een Philips masker op een (verwarmde) slang van Resmed?

7
persluchtpiraat schreef: 26 sep 2020, 15:15

Dat is geen los deel, maar onderdeel van het masker zoals deze door de fabrikant wordt geleverd. Alle maskers (muv. AirMini) hebben dezelfde aansluiting.
Tja, dan zal het wel geen los deel zijn.
Hij ligt nochthans los in het laatje van mijn bedkastje.
Afbeelding
"Er bestaan geen eindes. Er zijn alleen nieuwe beginnen." (Menno M.)

Mijn colums verzameld op een blog: https://zeemanaanwal.blogspot.com/