Ciro Horn

1
hallo allemaal,

wie van jullie heeft ervaring met Ciro Horn?
Hoe zijn die ervaringen?

Re: Ciro Horn

2
Volgens iemand op Facebook een topper.

Veel empathie en een luisterend oor en een zeer goede behandeling aldaar. De website straalt dat ook uit.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Ciro Horn

3
beste ruudj

Ik wil het van de mensen zelf graag horen, niet wat je ooit eens gehoord of felezen hebt.

Re: Ciro Horn

4
RuudJ: de topicstarter bedoelt natuurlijk dat hij je reactie als oud-gediende met een grote schat aan ervaring erg waardeert maar het kennelijk liever toch van iemand met ervaring uit de praktijk hoort.

Re: Ciro Horn

5
RuudM, dat begrijp ik hoor, maar op fb, niet zo zeer op deze plek (misschien zijn er wel mensen hier die tevreden zijn, maar de reacties komen hier trager dan op fb) zijn er meerdere mensen uitermate tevreden met hun behandeling in Het Ciro te Horn. Zelf heb ik al meerdere mensen daar na toe verwezen omdat zij echt meedenken en ook sneller overstappen op apparatuur alszijnde bipaps en ook afspraken maken met behulp van video bellen vanwege de afstand die naar Horn moet worden afgelegd.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Ciro Horn

6
Zojuist afspraak gehad met slaapanalist.

Je krijgt maskers te passen, die al door andere mensen gepast zijn. Lekker hygiënisch. Vervolgens hebben ze voornamelijk maskers die niet voor mij geschikt zijn.

Als je iemand wil spreken om je beklag te doen, is er niemand aanwezig. In het verleden was er ook nooit iemand bereikbaar op het moment dat je belde.

Als ambulante patiënt hang je daar aan de laatste mem.
Ik kan dit slaapcentrum niemand aanbevelen. Jammer dat CIRO opereert onder de vlag van het MUMC+. MUMC + verdient dit niet.

Re: Ciro Horn

7
Zo zie je maar weer dat meningen weer verschillen: de een is enthousiast de ander is niet enthousiast. Om te voorkomen dat hier weer een discussie over ontstaat zet ik het onderwerp op slot.