Dreammapper werkt niet meer - ongeldige aanmeldpoging

1
Hoi ik kan sinds 1 week niks meer doen mdt de app dreammapper. Continu opnieuw moet inloggen. Log je in krijg je de melding " ongeldige aanmeld poging. Vraag je een nieuwe wachtwoord op krijg je de melding" er is een fout in de toepassing opgetreden bij het verwerken van uw gegevens.
Ook een nieuwe account aanmaken gaat niet
Dream mapper verwijderd en daarna opnieuw via playstore op de telefoon gezet. Weer hetzelfde. Heb philips gebeld en die wezen door naar een mail adres waar dit soort klachten worden behandeld. . Net wat ik dacht geen enkele reactie van hun... wie heeft de tip voor mij zodat mijn dreammapper wel weer werkt

modedit RM: bericht gesplitst, nieuw onderwerp en titel ter verduidelijking aangeapst

Re: Dreammapper werkt niet meer - ongeldige aanmeldpoging

2
Theo, ik heb jouw vraag/bericht ook even op het Facebook account van de ApneuVereniging gezet (=besloten groep) en ook daar krijg ik reactie van mijn collega Bram Prosman dat de Dreammapper bij hem ook al een tijdje niet werkt. Heeft ook Philips gemailt hierover. Hij is zelf ook Philips medewerker.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Dreammapper werkt niet meer - ongeldige aanmeldpoging

5
Ik heb hetzelfde probleem op Android 9 al meerdere keren gehad, in meerdere varianten overigens.
Na een ongeldige aanmeldpoging (??) handmatig aangemeld met e-mail en wachtwoord, daarna moest opeens het serienummer van het Dreamstation weer worden ingevuld en vervolgens worden de gegevens opgehaald :( niet dus.
Enige wat helpt is de app verwijderen, weer installeren. Bij opnieuw aanmelden met je Philips account wordt alles weer opgehaald en de Dreamstation gegevens ingelezen tot de volgende keer dat ie eruit klapt.
Persoonlijk heb ik het idee dat dit een serverprobleem bij Philips is, maar ben er wel klaar mee. Ik heb de app nu definitief verwijderd en gebruik Oscar al een tijdje. Prachtig programma met zeer veel info, kan het aanbevelen.
CPAP Philips Dreamstation I
Masker: F&P Vitera FF

Re: Dreammapper werkt niet meer - ongeldige aanmeldpoging

6
Registratie lukt niet.

Ik wilde wat plaatsen op het forum m.b.t. moeilijkheden met inloggen DreamMapper app

Ik had dit ook na vervanging van het apparaat. Het account is gekoppeld aan het oude serienummer. Deze heb ik kunnen achterhalen in een oud contract en ingevoerd in de DreamMapper app. Ik kon het wachtwoord aanpassen. En daarna het serienummer kunnen wijzigen in het serienummer van het nieuwe apparaat. Alles werkt nu weer naar behoren

Groet,
Paul
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar