Somnopose en Oscar

1
Wegens problemen met de CPAP probeer ik het nu met Somnopose, een soort SPT-app. Ik draag de iphone met een draagband op mijn borst. Met een oximeter CMF50S meet ik hartslag en O2-waarden. Ik wil het verloop van beide onder elkaar opslaan m.b.v. OSCAR 1.2.0, voor nadere analyse. Ik lees eerst de waarden in van de oximeter, daarna de waarden van de Somnopose. Op het scherm lijkt dit goed te gaan, maar bij afsluiten slaat Oscar alleen de PsO2-grafieken op, en niet de Somnopose-grafieken. Wie weet een oplossing?

Re: Somnopose en Oscar

2
Ik heb jouw probleem even doorgespeeld naar onze OSCAR man in Nederland die direct in contact staat met de ontwikkelaars en testteam in Amerika.

Hopelijk komt er snel een antwoord.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Somnopose en Oscar

5
De ontwikkelaar heeft gereageerd, maar deze bekende bug moet nog steeds worden gerepareerd:

Waarschijnlijk dezelfde fout die ervoor zorgde dat verschillende andere importen niet werden opgeslagen. Of, beter gezegd, ze worden geïmporteerd, maar dan wordt de index van de sessies niet bijgewerkt, zodat OSCAR ze niet weergeeft -- en omdat ze al geïmporteerd zijn, kun je ze niet opnieuw importeren.

Ik zal vragen of en wanneer hij ermee aan de gang gaat. Het is nu nogal hectisch daar en ik zie niet veel ontwikkelwerk gebeuren: maar geduld helpt!
Arie Klerk is een medewerker van het Kenniscentrum van de ApneuVereniging en lid van het ontwikkelteam van OSCAR