Mijn verhaal, gas niet uit, inductie gekocht

1
Goedemorgen Val af en toe in slaap in de stoel in de middag (een senioren moment) ha,ha. Maar moest uit gaan kijken met iets koken en weglopen, wachten op gaar worden. Ook een keer thuis gekomen na een uur, was warm in de keuken. Vergeten gasvlam uit te draaien. Oeps.
Ben nu aan de tweede inductie kookplaat toe. De eerste werd aangezet, als de kat over de knoppen liep. Op vol vermogen met lege pan er op. Dat kan bij deze niet meer, zit kinderslot op.
Lock down : 7 dagen per w. koken.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: Mijn verhaal, gas niet uit, inductie gekocht

3
RwK schreef: 22 dec 2020, 18:36 Als de kat zo slim was om het fornuis aan te zetten had je hem ook wel kunnen leren om te koken :')
Ja, die is leuk. :heart_eyes: :grin:

Ze liep ineens buiten te wandelen, ik woon eerste verdieping. Was haar binnen kwijt. Laat Lopen zoeken in het donker, met ochtendjas aan, dat werd een avondjas. En het was niet warm. Maar ze sprong met een sierlijke sprong door een hekje enz. Met een snoepje gelokt , weer naar binnen. :blush:
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: Mijn verhaal, gas niet uit, inductie gekocht

4
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe kat.
In het asiel zitten wel wat katten, maar daar kunnen ze de vraag bijna niet aan.
Ik wacht wel tot corona op z'n retour is, dan zijn huisdieren weer lastig en worden ze afgestaan.
Tegen die tijd ga ik wel informeren bij https://haagsdierencentrum.nl/plaatsbare-asielkatten/
Dreamstation 2 + Airfit P10, voorheen Remstar Pro M + Swift FX en Dreamstation (1)
diverse MRA's gehad waardoor tanden verplaatsten

Re: Mijn verhaal, gas niet uit, inductie gekocht

5
RwK schreef: 23 dec 2020, 10:58 Ik ben aan het kijken voor een nieuwe kat.
In het asiel zitten wel wat katten, maar daar kunnen ze de vraag bijna niet aan.
Ik wacht wel tot corona op z'n retour is, dan zijn huisdieren weer lastig en worden ze afgestaan.
Tegen die tijd ga ik wel informeren bij https://haagsdierencentrum.nl/plaatsbare-asielkatten/
O, is het weer zover in de asiels. Ik ben er 3 jaar geleden wezen kijken, in Dordrecht. Uiteindelijk met geduld afgewacht, tot er een nestje groot genoeg was om eentje mee te nemen. Liefst twee, dat is het beste om te spelen , als ze klein zijn.
Het was toen erg warm, 35 graden, toen ze klein was. Ik moest toch ventileren en haar ook binnen zien te houden. Opgelost met tuingaas, in deur- en raamopening. Veel huiswerk, nu nog leuk. Ze ligt volkomen ontspannen vaak op haar rug, of we doen spelletjes om haar moe te krijgen. Snoepjes gooien, ook op de kast. Blijft leuke afleiding. :blush:
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: Mijn verhaal, gas niet uit, inductie gekocht

6
Wat zijn katten snel, we hebben spelletjes gedaan achter snoepjes aanrennen, trap op en af, ja het is vroeg, jammer voor de buren. en ze zat boven TV te kijken (ja de kat) , youtube, vliegshow met straaljager. Dus ik naar beneden. Voor de PC , zit ze ineens weer hier op het buro.
Ga nu maar even weg, jezelf vermaken. Zucht. :blush:
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: Mijn verhaal, gas niet uit, inductie gekocht

7
Neem een muis waar een pieper in zit.
Een klap van de kat en de muis piept, de kat gaat er achter aan en geeft de muis weer een klap, de muis piept enz.
Leuk voor de kat tot je er dol van wordt O:-)
Dreamstation 2 + Airfit P10, voorheen Remstar Pro M + Swift FX en Dreamstation (1)
diverse MRA's gehad waardoor tanden verplaatsten

Re: Mijn verhaal, gas niet uit, inductie gekocht

8
RwK schreef: 24 dec 2020, 14:42 Neem een muis waar een pieper in zit.
Een klap van de kat en de muis piept, de kat gaat er achter aan en geeft de muis weer een klap, de muis piept enz.
Leuk voor de kat tot je er dol van wordt O:-)
Ik zal eens bij de dierenwinkel kijken voor piep muizen.
Er waren opwindmuizen bij de action, kort geleden.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: Mijn verhaal, gas niet uit, inductie gekocht

9
Even weer over het Topic. Ben aan tweede inductieplaat toe en deze gekocht. Nu met kinder/kattenslot en timer. Kan nu onverwacht in slaap vallen als gepensioneerde mijn senioren momentje hebben. Na de A.D.D. After dinner dip.
Werd weer wakker in de stoel na een ADD en kat sliep op schoot. Die deed me even na. :yum:
Kookplaat was inmiddels uit.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.