Wie heeft dezelfde ervaring met Medic?
Na het ontstaan van het Dreamstationprobleem was medic niet bereikbaar, de telefoon werd opgemonen met een "bandje" dat aangaf dat ze de telefoon niet opnamen.
Ik had minimaal een mailtje verwacht in de trend van "we zijn er mee bezig".
Normaal kreeg ik in maart het verzoek de slaapregistratie te uploaden.
In 2020 had ik geen verzoek gehad maar heb ik het uit eigen beweging geupload.
Na hierover gebeld te hebben kreeg ik een mailtje dat de registratie goed ontvangen was.
Dit jaar geen verzoek. Begin juli de registratie geupload.
Bellen heeft blijkbaar geen zin. De medewerker die voor OSAS de telefoon op neemt kan alleen doorverbinden naar de algemene klantenservice.
Na een half uur wachten maar weer naar de OSAS afdeling gebeld. De medewerker vertelde dat een wachttijd van een uur heel normaal was en dat via mail een betere optie was.
Ik heb het contactformulier twee weken geleden ingevuld maar nog steeds geen reactie ontvangen.
Medic onbereikbaar
1Dreamstation 2 + Airfit P10, voorheen Remstar Pro M + Swift FX en Dreamstation (1)
diverse MRA's gehad waardoor tanden verplaatsten
diverse MRA's gehad waardoor tanden verplaatsten