Hulp gevraagd bij Dilemma

1
Hallo allen,

ik heb de mogelijkheid om mijn Dreamstation GO in te leveren bij Philips en mijn geld terug te krijgen.
Nu zit ik hierdoor een beetje in een dilemma:
- of ik wacht totdat miijn Dreamstation GO gerepareerd of omgeruild wordt
- of ik pak het geld en koop een andere reis Cpap.

De Resmed Reis cpap valt eigenlijk al af omdat die niet met de F30i te gebruiken is.
Dan heb je de Breaz Z1: daar lees ik over dat ie nog lawaaiger is dan de dreamstation Go. is dat echt waar of is het geluid voornamelijk via de slang en je gezicht, wat ik bij de Dreamstation GO ook ervaar (met de P30i toendertijd en nu de F30i).

hebben jullie nog tips?

thanks!

Re: Hulp gevraagd bij Dilemma

2
De Resmed Air mini is de stilste reiscpap die ik heb mogen testen. Echter men verplicht je min of meer gebruik te maken van voorgeschreven slang en maskers. En die oplossing maakt het dat je vlakbij je gezicht, tussen uiteinde slang en het masker een geluid krijgt waardoor ik er niet mee kon slapen en problemen kreeg met men echtgenote.

Als je slim bent en dat probleem kunt oplossen, heeft dit toestel als reiscpap mijn voorkeur.

Ik heb nog testverslagen van meerdere type reiscpap's.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Hulp gevraagd bij Dilemma

3
Dank je Ruud!
ik had inderdaad ook al de indruk dat de Resmed de stilste is, opgevolgd door de Dreamstation Go.
Ik heb er een tijdje over na gedacht maar toch besloten om de Dreamstation nog te houden en vervanging/reparatie af te wachten. Tenzij Resmed met de mogelijkheid komt om de F30i masker ook te gebruiken met hun reis CPAP..

Nu dus weer wachten op Philips. Maar gelukkig heb ik daar een manager customer care als contact die ik kan spammen :D