Welk apparaat ontbreekt in OSCAR?

1
Met OSCAR versie 1.3.0 is de lijst van ondersteunde (uitleesbare) apparaten (merken en types) flink uitgebreid:
Bijna alle modellen van Philips/Respironics, ResMed, DeVilbiss, Fisher & Paykel worden volledig ondersteund. Van Löwenstein/Weinmann nu ook de belangrijkste. Apex/BMC/LUNA echter nog niet.
Daarnaast kan OSCAR ook een aantal zuurstofdesaturatiemeters en slaapmonitoren uitlezen.

Zie hier de actuele volledige lijst: Door OSCAR ondersteunde apparaten

Helaas ontbreekt de Philips Dreamstation 2 aangezien Philips uitlezen door patiënten onmogelijk heeft gemaakt... Daar wordt nu met de hoogste prioriteit aan gewerkt; het kan echter nog wel een paar maanden duren!

Het ontwikkelteam wil graag weten waaraan ze nu moeten gaan werken. Graag willen we zo snel mogelijk uw wensen verzamelen, niet alleen uit Nederland, maar graag ook uit België! Geef zo snel mogelijk uw mening; de meeste stemmen gelden!
Arie Klerk is een medewerker van het Kenniscentrum van de ApneuVereniging en lid van het ontwikkelteam van OSCAR

Re: Welk apparaat ontbreekt in OSCAR?

2
ArieKlerk schreef: 20 okt 2021, 15:32 Daar wordt nu met de hoogste prioriteit aan gewerkt; het kan echter nog wel een paar maanden duren!
Is er enig bewijs dat er geen Strong cryptography wordt gebruikt?
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i

Re: Welk apparaat ontbreekt in OSCAR?

4
ArieKlerk schreef: 20 okt 2021, 17:03 Ik heb geen idee waar je het over hebt; kun jij ze wellicht helpen dan????
Ik zou het niet weten. Er wordt voor zover ik weet niet onderling gecommuniceerd in de openheid.
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i