Leverancier

1
Gisteren is bij mij de diagnose slaapapneu gesteld en mag ik aan de CPAP. Net het ziekenhuis gesproken en de arts heeft me aangemeld bij Vitalaire. Is dit een prettige leverancier of kan ik beter vragen om bij een andere leverancier aangemeld te worden. Ik wil voorkomen dat ik een hele tijd aan iets verbonden ben waar ik niet blij mee ben en volgens mij zijn hier veel ervaringsdeskundige.

Ben nieuw in deze wereld en zoekende.

Alvast dank.

Re: Leverancier

2
Vitalaire huist tegenwoordig in Lelystad nadat zij leverancier Medidis hebben overgenomen. Medidis blijft wel doorgaan onder deze naam.

Vitalaire is al sinds 2011 mijn leverancier en tot op heden geen problemen mee gehad. Na de verhuizing van Eindhoven naar Lelystad ging het even minder door personele bezetting problemen, maar die zijn volgens mij nu wel weer opgelost.

Zorg dat je een Resmed Airsense 10 als Cpap krijgt. Philips is op dit moment waarschijnlijk niet aan de orde om mee te starten.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Leverancier

4
Stil apparaat, verwarmde slang kost €32 ipv €60-€75 bij Philips of €47 voor de universele hybernite verwarmde slang. Menu's eenvoudig van opzet.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar