Re: Zeeman aan wal

142
Menno M. schreef: Maar een aflevering als deze mag (moet?) ook zo af en toe, toch?
Jazeker!!
Het is de werkelijkheid welke aan de orde komt en de huidige situatie hoort er bij.
Ik kijk uit naar jouw stukjes, het word nog wel eens een (E) boek. ;)
ResMed AirCurve 10 CS PaceWave ASV/ASVAuto - ResMed AirFit P30i

Re: Zeeman aan wal

145
Tja, zucht.
Ik heb zojuist een cursus afgesloten, die alle zes de keren irl gegeven werd. Alleen een scherm voor diegenen die met een besmetting , of een andere reden, niet op locatie aanwezig kon zijn.
Het had wat voeten in aarde. De eerste les zaten we met zijn allen in een lokaal. De tweede les zat een deel in het lokaal, en een deel in de naastgelegen kantine, met de deur open, zodat er toch een soort van saamhorigheid was. Dag drie, vier en vijf werd de kantine voor ons gereserveerd, zodat we met elkaar, op veilige afstand, de les konden volgen. Vandaag, de dag van de eindpresentatie, waren vier mensen afwezig, waardoor we weer in het lokaal pasten, met een thuisblijver pontificaal op het scherm, midden op tafel.
Ik ben een certificaat rijker (interactie complexe casus), en het was heel fijn om elkaar iedere lesdag te kunnen zien en spreken. Een heel klein beetje weer contact buiten het gezin en de collega's, want ja, wij werken ook gewoon door. Bij ons op de werklocatie is altijd, iedere dag, een minimale bezetting, voor ons is er geen sprake van thuiswerken. Soms spannend, vooral als er een besmetting is en de cliënt maar niet kan onthouden dat zij echt, echt, ECHT niet uit haar kamer mag, maar ook heel fijn dat er toch een structuur in de dag, in de week is, en dat er contacten zijn.
Resmed S9 Mirage SX for her. Van 22 AHI naar 1AHI. Respireo neusdoppenmasker. Een vaste druk van 7. Masker Airfit P 10. Druk verhoogd naar 8.
Masker F en P Brevida. Druk verlaagd naar 7.
Nieuw slaaponderzoek: AHI 33 zonder CPAP