Re: Grafieken uit dagrapport apart opslaan

2
voor de nederlands talige Linux versie, waarschijnlijk ook voor Windows:
Bestand - verslag afdrukken
Je kan het verslag naar een printer sturen of als PDF opslaan.
Een grafiek als JPG opslaan lijkt alleen te lukken m.b.v. een schermafdruk.
Dreamstation 2 + Airfit P10, voorheen Remstar Pro M + Swift FX en Dreamstation (1)
diverse MRA's gehad waardoor tanden verplaatsten

Re: Grafieken uit dagrapport apart opslaan

4
Niet dat ik weet, gelukkig weet ik niet alles.
Het belangrijkste vindt ik nu dat de Dreamstation2 ondersteund gaat worden, OSCAR versie 1.4, kan nog een poosje duren voordat ze alles getest hebben.
Misschien dat je een bericht aan de programmeurs kan sturen.
Dreamstation 2 + Airfit P10, voorheen Remstar Pro M + Swift FX en Dreamstation (1)
diverse MRA's gehad waardoor tanden verplaatsten

Re: Grafieken uit dagrapport apart opslaan

5
In Windows zit een app ingebouwd die heet Knipprogramma. Naast de startknop links onder, zit een tekst vak of een zoekglas symbool. Tik daarin Knipprogramma en je ziet dan het programma verschijnen. Het is een tekst ballon met daarover een schaar geprojecteerd.

Met dit programma kun je zelf grafieken selecteren en opslaan op de pc. Je kunt zelf hele schermprints er mee vastleggen. Erg handig.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Grafieken uit dagrapport apart opslaan

6
In Windows zit een app ingebouwd die heet Knipprogramma. Naast de startknop links onder, zit een tekst vak of een zoekglas symbool. Tik daarin Knipprogramma en je ziet dan het programma verschijnen. Het is een tekst ballon met daarover een schaar geprojecteerd.

Met dit programma kun je zelf grafieken selecteren en opslaan op de pc. Je kunt zelf hele schermprints er mee vastleggen. Erg handig.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar