Re: Iets raars in Oscar-grafiek

21
Ja, ik heb dus de afgelopen nacht zonder aanloopdruk geslapen: de hele nacht op 7 (volgens Oscar, ik weet alleen niet of ik hem momenteel zo goed kan vertrouwen ;). Ook zonder EPR. En heb niks vervelends oid gemerkt. Integendeel, voor mijn gevoel heb ik heerlijk diep geslapen, want wakker worden duurde echt een paar minuten, wat ik niet ken uit de pre-cpapperiode.
Dank voor de tips om steeds een paar weken te nemen met een bepaalde druk en dan te kijken wat het gemiddelde is. Jullie lopen langer mee dan ik in dit hele circus, dus ik ga mn best doen dit advies in de praktijk te brengen :)

Re: Iets raars in Oscar-grafiek

24
Ok, 6.6 of 7 maakt niet zoveel uit. Eventueel kun je hem terugzetten op 6.6, maar hoeft niet persé. Ik zou het even een week of 2 aankijken, laat dan nog even weten hoe het gaat.

Mocht je eerder problemen krijgen dan graag eerder Kontakten.

Succes!

Re: Iets raars in Oscar-grafiek

25
Nieuwe update: het kan zijn dat ik een telefoontje gemist heb, maar nog geen bericht gehad van Vitalaire nav de rare drukwegvallingen in Oscar. Ik merk verder ook niets raars tijdens de nachten. Misschien ga ik ze morgen nog even bellen.

Ik wil graag nog even van me af praten, misschien lucht dat op 😀. Vandaag heb ik voor het eerst sinds ruim twee maanden weer eens ouderwets ‘normaal’ gewerkt, in november en december heb ik ’vrij’ genomen (ben zzp’er). Sinds half januari ben ik weer wat aan het opbouwen. Maar ik was echt helemaal compleet kapot na deze eerste echte werkdag. Paar uur in bed gelegen in het donker en nu gaat het weer wat.
Ik heb op mijn 39e, dus 12 jaar geleden, type 1 diabetes gekregen (dat viel net als de slaapapneu compleet uit de lucht) en vanmiddag vloog mn suiker zonder dat ik iets anders had gegeten dan normaal naar 18 en bleef daar rustig een uur hangen ondanks extra insuline. Zie je wel, denk ik dan, mijn lichaam is echt een en al stress.
Ik denk dat ik hoopvol moet blijven dat het beter wordt he? Want ben nog maar 7 weken bezig met de cpap-therapie. Maar op een moment dat je gevloerd bent denk je echt: ga ik werken nog wel volhouden?

Re: Iets raars in Oscar-grafiek

26
Dat van die grafiek blijft zo een vreemd iets, hou het maar op een kink in de kabel.
Mocht het vaker voorkomen, dan bellen en er op staan dat er naar gekeken word.
Erg naar dat je momenteel zo uitgeput bent en waarbij het lichaam ook nog niet mee wil werken.
Het is moeilijk op afstand een oplossing te bieden, maar ik wil zeggen, hou vol, het duurt misschien even maar het word beter.
Over het algemeen is de mens ook aan een nieuwe lente toe, de zon op je huid, en verlost worden van dat rot virus, het word tijd dat er weer wat plezier in het leven komt.
Ik wens je sterkte en beterschap.

Re: Iets raars in Oscar-grafiek

27
Als ZZP'er werk je natuurlijk voor jezelf en ik weet niet wat dat werk inhoud en dus wat je doet. Maar om meteen een hele dag weer te gaan werken is een beetje teveel van het goede. Probeer korter te beginnen en verdeel je energie goed over de dag heen. Apneu bouwt zich in jaren op en het kan ook jaren duren voordat je je weer goed kunt voelen zoals voorheen zonder de apneu verschijnselen. dus rustig aan dan breekt het lijntje niet.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Iets raars in Oscar-grafiek

28
Dank voor jullie reacties en meeleven! Ik ga het voorlopig proberen te houden op halve dagen werken. De boel wat rustiger opbouwen met af en toe pauzes ertussen.
En ja, ik ben ook enorm toe aan voorjaarsachtig weer en een weer normalere maatschappij. Hopelijk gaan we een mooie lente en zomer tegemoet!