Voorjaar

1
Hoera!
Het gaat richting voorjaar.

want wat ben ik het beu allemaal, jaren bakkenvol ellende over je heen krijgen.🤬
Corona, mondkapje, afstand houden, niet knuffelen, moeder begraven bijna zonder familie, sjees wat een ellende.
Nu die oorlog door een grote gek ontketend, alles weer in rep en roer.

Het is triest en jammer allemaal, maar ik wil leven!

Dus, fietsen laten nakijken, auto vol peperdure benzine gegooid en lekker een weekend uitwaaien.
Wij gaan genieten, en als het meezit veel wandelen en er uit, het leven is te kort om overal over in te zitten.
Laat de zon maar komen, ik doe oogkleppen op en kijk nog alleen naar het mooie.🌞

Re: Voorjaar

2
Doe je goed Henk. Dat heeft een mens soms nodig om even bij te tanken. Daarna kun je het weer beter aan
Resmed S9 Mirage SX for her. Van 22 AHI naar 1AHI. Respireo neusdoppenmasker. Een vaste druk van 7. Masker Airfit P 10. Druk verhoogd naar 8.
Masker F en P Brevida. Druk verlaagd naar 7.
Nieuw slaaponderzoek: AHI 33 zonder CPAP

Re: Voorjaar

3
Soms is struisvogel spelen even het beste wat je kunt doen.
Wij kijken op het moment zeer bewust zo af en toe geen nieuws.
Even net doen of er niks loos is.
"Er bestaan geen eindes. Er zijn alleen nieuwe beginnen." (Menno M.)

Mijn colums verzameld op een blog: https://zeemanaanwal.blogspot.com/

Re: Voorjaar

4
Agnes en Menno, bedankt voor jullie reacties.

We zijn er even uit geweest naar de kust.
De zee was prachtig, we hebben veel gewandeld en ook een fietstocht gemaakt.
Zelf was ik vrijdag erg moe, constante hoofdpijn en af en toe hartkloppingen. Ik heb een corona test gedaan maar die was negatief.
Zaterdagmorgen eerst aan de paracetamol maar later toch maar weer aan de benzo. Toen zakte het af en zijn we gaan fietsen.
Zondagmorgen flinke stress want mijn fietssleuteltje was weg.
Bij de auto gekeken, in de fietsberging gekeken, kleding doorgezocht en het appartement doorgeweest, nergens.
Bleek dat de eigenaar van het appartement het sleuteltje had gevonden. Wat was ik blij, we waren wel thuisgekomen maar toch.
Ben ook wel weer blij thuis te zijn.
Het lijkt deze week mooi weer te blijven, ik heb me voorgenomen veel te wandelen, dus vanmiddag maar weer los.
We hebben een kleine bijdrage gedaan maar verder proberen we voorlopig even voor ons zelf te kiezen.