Vivisol

1
Hoe zijn jullie ervaringen met deze firma? Zijn er eventueel andere firma's om naar over te stappen die een betere service bieden. Veel slechter als Vivisol kan ik me bijna niet voorstellen.

Re: Vivisol

2
De meningen over een leverancier zullen altijd verschillen en het is een vraag die over elke leverancier vaak gesteld wordt op dit forum. Ik heb dit onderwerp verplaatst naar de rubriek 'overige'. Wel of niet goed functioneren kan allerlei oorzaken hebben: nieuw personeel, werkdruk, de mindset van de vragensteller zelf, afspraken met verzekering etc. Het is een momentopname.

Re: Vivisol

3
@fuchs Bedenk dat de vereniging gesponsord is door de leveranciers (getuige de spread ads in de magazine) dus je zult merken dat men wat omzichtig zal omgaan met zulke vragen.
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i

Re: Vivisol

4
fuchs schreef: 19 mar 2022, 16:37 Hoe zijn jullie ervaringen met deze firma? Zijn er eventueel andere firma's om naar over te stappen die een betere service bieden. Veel slechter als Vivisol kan ik me bijna niet voorstellen.
Ik ben twee keer van een andere leverancier naar Vivisol overgestapt, twee keer naar volle tevredenheid. De reden dat ik er even weg was was omdat ze het contract met mijn zorgverzekering kwijtraakten waardoor ik gedwongen moest overstappen. Nu dus weer terug.

Wat is het probleem precies?
Ik heb dit forum verlaten.

Re: Vivisol

5
PLP, dat is totale onzin. De leveranciers betalen geld om te adverteren in het ApneuMagazine en meer niet. Zij hebben verder geen enkele invloed op het blad, wat daarin wordt geschreven. Als er iets niet in de haak is en er klachten zijn over een leverancier dan bespreken wij dit met de leverancier in kwestie om zaken tussen ontevreden klanten en de leverancier goed te laten verlopen. Dus afgeven wat jij doet is jammer en slaat nergens op.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Vivisol

6
Op de vraag hoe de ervaringen zijn kan ik zeggen al vanaf het begin van mijn problemen de apparatuur van hun te hebben. Dat is nu een jaar of 5 denk ik en ik kan niets bedenken wat beter had gemoeten in al die tijd. Ik ben 100% tevreden dus.
Resmed airsence 10 met neusdoppen Airfit P10

Re: Vivisol

7
De antwoorden tot nu toe spreken voor zich en ik denk niet dat er veel meer extra's uit zal komen dan dit.
Ik zet dit onderwerp op slot en kan op verzoek door de topic-starter weer worden geopend.