Re: De klaagmuur

81
Zo ook even klagen.
Ik zou morgen naar de verjaardag van mijn nichtje gaan, die heb ik ook al in 2 jaar niet gezien, is ze ziek (geen corona).
Zou ik vanmiddag naar mijn moeder gaan, was ik een beetje aan het snotteren en kreeg ik ook wat keelpijn, wat normaal is wanneer de CPAP alles wat in de neus zit naar binnen blaast.
Toch maar even een test gedaan, blijk ik positief :smiling_imp:
Positief is dan wel weer dat ik een weekje vrij ben, maar op deze manier had het ook niet gehoeven.
Dreamstation 2 + Airfit P10, voorheen Remstar Pro M + Swift FX en Dreamstation (1)
diverse MRA's gehad waardoor tanden verplaatsten

Re: De klaagmuur

83
Staat er toch een keer iets positiefs in "De Klaagmuur".😁

Ondertussen ben je er maar mooi klaar mee.
Succes ermee.
"Er bestaan geen eindes. Er zijn alleen nieuwe beginnen." (Menno M.)

Mijn colums verzameld op een blog: https://zeemanaanwal.blogspot.com/

Re: De klaagmuur

84
Ja bedankt, momenteel vooral last van hoesten en een klein beetje hoofdpijn.
De werkgever heb ik al geinformeerd, gelukkig is het niet druk op de afdeling.
Dreamstation 2 + Airfit P10, voorheen Remstar Pro M + Swift FX en Dreamstation (1)
diverse MRA's gehad waardoor tanden verplaatsten

Re: De klaagmuur

85
Hier ook corona momenteel.
Eigenlijk dezelfde symptomen, beetje keelpijn, hoofdpijn, nu en dan wat hoesten, dat is het wel.
Hebben jullie ook meegemaakt dat op een gegeven ogenblik ademen even heel luid klonk?
Net of je een wervelstorm opsnoof. Dit was eenmalig op een avond. Mijn vrouw heeft die ervaring ook gehad.

Re: De klaagmuur

87
Ik hoor van velen die deze versie van corona gehad hebben dat het nazieken vele malen naarder is dan de periode van het ziek zijn zelf.
Vooral de moeheid.
Halverwege de dag al "op" zijn.
Nou, dát kennen we wel....

Dit even om jullie de moed erin te laten houden.🙃
"Er bestaan geen eindes. Er zijn alleen nieuwe beginnen." (Menno M.)

Mijn colums verzameld op een blog: https://zeemanaanwal.blogspot.com/

Re: De klaagmuur

88
en bedankt :+1:
Ik werk toch al maar 3,5 dag per week (oefenen voor m'n pensioen) noemen ze generatie pact.
Dreamstation 2 + Airfit P10, voorheen Remstar Pro M + Swift FX en Dreamstation (1)
diverse MRA's gehad waardoor tanden verplaatsten

Re: De klaagmuur

92
Menno M. schreef: 10 apr 2022, 14:24
Menno M. schreef: 27 mar 2022, 16:23 Wie dit herkent weet dat de zomertijd voor mij niet lekker begonnen is.
https://youtu.be/qVFIcF9lyk8
En daar gaan we weer.
Dahaaag mooie zondag.
Ik ga naar mijn donkere kamer.🤯
Niets gemist Menno, ben op de fiets omgedraaid, was die dag veel kouder, dan ingeschat. Weer naar huis gegaan.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: De klaagmuur

94
Menno M. schreef: 15 apr 2022, 14:39 Denk toch dat je het meer naar je zin hebt gehad dan ik, Piet.😉
Menno,
ik ga gezondheid steeds meer waarderen na wat ik nogal eens hoor van die en gene.
Afgezien, dat ik 1 keer zittend in een ambulance naar de oogkliniek ben gebracht. Glas in oog na kleine aanrijding ben ik altijd in die 40 jaar met vakanties zelf rijdend op de brommert thuis gekomen, van Griekenland tot Noorwegen. En van Lands end tot Budapest.
Sterkte dan.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: De klaagmuur

95
goedemorgen, de zon schijnt weer, maar toch even klagen. Pedicure heeft geen zin meer om met haar zware koffer de trap op te moeten, dus op zoek naar een nieuwe.
De hulp zou helpen, maar die is weer overhaast weg. Een adres achterlatend. Ligt het toch nog op mijn bord. En zaterdag zijn ze niet open. Moet voor kalknagels. Te hard om zelf te knippen.
Had nog meer te klagen, maar dat komt nog wel. Misschien vandaag naar Katwijk, als het museum open is. Geen melding van trein onderhoud.
Op visite met de pasen. Die heeft de kamer half vol met zakken papier. Uitgezocht, hoe dat werkt. Waarom zet hij die niet gewoon 1 keer per maand aan de straat. Heb afvalinzameling Leidschendam opgezocht , voor de datum, maar die werkt natuurlijk weer niet. Weet iemand die voor 2264 JC. ??
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: De klaagmuur

96
Gisteren weer een domper op de neus gekregen.
Mijn longinhoud is wat achteruit gegaan, iets wat ik niet verwacht had.
Ook heb ik soms overdag meer moeite om slijm op te hoesten, hiervoor krijg ik binnenkort een apparaatje.
Over gebruik van ASV werd overigens niet moeilijk gedaan, wel heb ik alles uitvoerig uitgelegd en de gegevens zijn in de computer gezet. Ik neem aan dat ik gewoon supply support hou.
Corona heeft zijn nasleep (Menno je krijgt gelijk), af en toe zo moe als een hond "vrouw bijtijden ook".
S'morgens gaat nog wel, s'middags wandelen en dan kak ik snel in. Hoop dat het nu eens over gaat.

Re: De klaagmuur

97
Ik heb begrepen dat het wel beter gaat op den duur.
Maar het neemt behoorlijk tijd.
Denk aan weken.
(Mits je de omikronvariant gehad hebt. Ik heb de deltavariant gehad en ben ruim 2 jaar na dato nog steeds niet 100% van wat ik ervoor was.)

Accepteren en doorgaan is het devies.
Nou, helaas zijn wij als apneu-ers dat advies wel gewend...
"Er bestaan geen eindes. Er zijn alleen nieuwe beginnen." (Menno M.)

Mijn colums verzameld op een blog: https://zeemanaanwal.blogspot.com/

Re: De klaagmuur

98
Ik heb inderdaad ook deze nasleep van corona. Veel minder conditie dan normaal, moe, en ook wat down. Heel vervelend.
Ik slaap ook slechter, met name korter, terwijl dat juist heel goed ging.
Resmed S9 Mirage SX for her. Van 22 AHI naar 1AHI. Respireo neusdoppenmasker. Een vaste druk van 7. Masker Airfit P 10. Druk verhoogd naar 8.
Masker F en P Brevida. Druk verlaagd naar 7.
Nieuw slaaponderzoek: AHI 33 zonder CPAP

Re: De klaagmuur

99
Niet dat de klachten als bij toverslag ermee verdwijnen, maar ik heb destijds een potje multivitaminen gehaald bij de reform-winkel.
Echt van die superpower pillen.
Zo gezond dat ze ongezond worden, zeg maar
Even om het lijf weer op weg te helpen.

Ik heb het idee dat ik er wel baat bij had.
Niet dat ik opeens klapwiekend een rondje door de provincie kon fietsen, maar wel echt een stukje beter.
Niet meer zo'n muffig gevoel in het lijf, wat helderder in mijn kop.

Als je in de winkel even verteld waarom je ze nodig hebt weten zij wel wat je nodig hebt.
"Er bestaan geen eindes. Er zijn alleen nieuwe beginnen." (Menno M.)

Mijn colums verzameld op een blog: https://zeemanaanwal.blogspot.com/

Re: De klaagmuur

100
Goede tip Menno!
De oude voorraad multi is bijna op, eens kijken of er extra sterke te krijgen is.
Ook even hoge dosering vitamine C ophalen, dat schijnt ook goed te zijn.
Vandaag niet wandelen, vrouw is naar de kapster, ik ga straks even slurfen.
Iedereen sterkte!