droge mond

1
Goedemiddag,
Ruim 1 jaar maak ik nu gebruik van het Philips Dream station apparaat.
Op zich is het gebruik daarvan redelijk verlopen, echter sinds enige tijd heb ik 's nachts steeds vaker last van een extreem droge mond.
Gedurende de nacht word ik daar diverse keren wakker van.
Ik ben benieuwd of er mensen zijn, die dit herkennen en er mogelijk ook oplossingen voor hebben gevonden.
Bij mij werkt een gel niet en het regelmatig drinken werkt eigenlijk ook onvoldoende.
Ook het gebruik van een pipetje met water werkt niet.
Graag jullie (eventuele) bevindingen, hartelijke groet,

Ben

Re: droge mond

2
Welkom op het forum. Vragen over een droge mond zijn veelvuldig gesteld en op dit forum is er veel over terug te lezen.

Rechtsboven op dit forum is een zoekfunctie (vergrootglas), maak er gebruik van door te zoeken op 'droge mond'. Er zijn vervolgens 17 pagina's met 322 berichten over te lezen. Daar moet vast wat tussen zitten!

Re: droge mond

5
Voor de juiste instellingen is het even uitproberen wat het fijnste werkt voor jouw neus, welke temperatuur en welke bevochtiging.

Standaard gaat de slang naar 27 graden heb ik gemerkt en dat is voor mij veel te hoog. Heb nu een redelijk compromis met temp op 21 graden en bevochtiger op 4, dit kan voor iedereen anders zijn ik heb het aangeven als referentiepunt.

succes.

Re: droge mond

6
Hoi Martain, Ik heb t eerder aangegeven bij een vraag over de verwarmde slang, Zo gauw het in mn slaapkamer warmer word ( zit op t zuiden ) en de lucht droger, gebruik ik de verwarmde slang niet meer want dan drogen je slijmvliezen echt nog meer uit. Dat kun je dus uitproberen. ( een maand of 6 a 7 van t jaar gebruik ik de verwarmde slang wel anders teveel condens in de slang . te nat dus. grt Bastiaan

Re: droge mond

8
Zesde week staat ook bekend als de week waarbij een dip kan optreden. Dus een achteruitgang in de therapie ergens afkicken van adrenaline. Kan eerder optreden, ook later of helemaal niet als je geluk hebt. Duurt bij ieder weer anders.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar