En ineens heb je hooikoorts

1
Vreemde gewaarwording is mij ten deel gevallen.

Ik ben al jaren imker, dichter op pollen en stuifmeel kan je niet zitten.

Maar ik ben ineens ziek door hooikoorts.

Okay, ik heb slaapapneu, astma en ineens hooikoorts. Dat laatste komt zeer waarschijnlijk door Covid.

Nu slaap ik sinds mijn Covid besmetting slechter. Het loopt langzaam op, ik loop qua energie langzaam leeg.

Covid en slaapapneu zijn ook geen fijne combinaties zeg maar. En ik ben vast niet de enige.

Ik probeer alles om weer fitter te worden, maar het gaat eerder slechter dan dat ik verbetering zie.

Wie herkend dit?
Wie heeft er een idee wat te doen?
machine: ResMed AirCurve 10 VAuto | masker: ResMed Airfit N20 icm AirTouch N20 mt S |
update jan 2022 ResMed AirCurve 10 ASV

Re: En ineens heb je hooikoorts

5
Voorbeeld van de filters: https://somnishop.nl/shop/cpap-onderdel ... an-resmed/

Je herkent ze aan het gladde oppervlak met glanzende spikkeltjes in tegenstelling tot de "grove wollige" textuur van de standaardfilter.
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i

Re: En ineens heb je hooikoorts

6
Ik herken het, niet de hooikoorts, maar Covid, slechter slapen en oplopende vermoeidheid wel. Geen idee hoe het te doorbreken, helaas
Resmed S9 Mirage SX for her. Van 22 AHI naar 1AHI. Respireo neusdoppenmasker. Een vaste druk van 7. Masker Airfit P 10. Druk verhoogd naar 8.
Masker F en P Brevida. Druk verlaagd naar 7.
Nieuw slaaponderzoek: AHI 33 zonder CPAP