Goedemiddag!

1
Hallo, ik ben Jolanda 53, bijna 54 jaar. In november naar de huisarts vanwege benauwdheid. Longfunctie niet goed, door verwezen naar longpoli eind december. Daar allerlei onderzoeken gehad en ik heb eosinofiele en allergische astma. Ondertussen 3 pufjes, tabletten en neusspray. Slaaponderzoek was meer van uitsluiten voor een verwijzing naar astma expertitie centrum, dat moet dan gedaan zijn voor je aangemeld mag worden. Net van de week gehoord dat ik slaapapneu heb, aangemeld voor CPAP. Ook nog een doorverwijzing naar de cardioloog, vanwege extreme moeheid, dikke enkels en druk/pijn op de borst. Ik hoop hier informatie te vinden, zal een rondkijken. Groet, Jolanda

Re: Goedemiddag!

2
ha Jolanda,

welkom op dit forum, je kan hier heel veel informatie vinden. Met de zoekfunctie bovenin kun je dat ook wat specifieker maken.
Het zou heel goed kunnen dat je klachten als moeheid,druk op de borst komen van de apneu. Het klinkt in elk geval herkenbaar!
Goed dat dit ook is onderzocht (apneu).
Succes met de CPAP therapie. Ik zelf ben er enorm mee geholpen in elk geval.
Houd ons op de hoogte, succes!
Saskia

Re: Goedemiddag!

3
Welkom Jolanda,

kijk vooral eens bij Naslag daar kun je veel informatie vinden over apneu.

Succes met je cpap, als je kan vraag om een Resmed AirSense 10 die kun je goed zelf uitlezen.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar