• Probeer in de titel van het onderwerp duidelijk te maken wat u wilt kopen, verkopen, ruilen of weggeven.
  • Reacties op advertenties kunnen het beste met een privé-bericht worden afgehandeld (klik op het naam-vierkantje bij het bericht, aan de linkerzijde).
  • Gebruik de contact-button onderaan de webpagina voor het versturen van een verzoek om een advertentie weg te halen. Vermeld de titel van het onderwerp.
  • Na 60 dagen wordt de advertentie automatisch verwijderd.

Wie heeft er een batterij te leen voor voeding van de CPAP of een batterij met adapter te leen voor de vakantie

1
Hoi
Ik ben Jos Oudsen en gebruik mijn CPAP(Resmed S9) al best lang, altijd op vakantie wezen kamperen waar elektriciteit aanwezig was. Ik wilde deze zomer een paar dagen gaan wild kamperen in zweden met mijn jongste zoon (14) en zijn vriendin. Nu wilde ik daar een externe batterij voor aanschaffen, maar die zijn loei duur, kom ik natuurlijk veel te laat achter.

Heeft iemand zoiets liggen en niet nodig in augustus, en bereid om deze uit te lenen, tegen eventueel een redelijke vergoeding dan houd ik me aanbevolen.
Een beetje in de buurt zou ook fijn zijn, maar ik woon in Wageningen en werk in Den Haag en Rotterdam dus in de buurt is ook maar relatief.
Een betaalbare oplossing, zo rond de 250E vind ik ook prima.

Ik hoor het graag,

Mvg
Jos Oudsen