Cpap geeft minder gebruiksuren aan dan daadwerkelijk op.

1
Goedendag allemaal,

Onze dochter van 7 jaar met een ernstig meervoudige beperking gebruikt sinds begin dit jaar CPAP, ivm her dichtklappen van haar luchtpijp door spierzwakte. Wij hebben echt het idee dat de CPAP haar hier goed bij helpt. Ze klinkt minder obstructief en ze slaapt beter.
Nu merken we al sinds de start dat het aantal uren dat ze het apparaat aan heeft bv gisteren van 22.30 tot 5.30 uur, dat het apparaat aangeeft dat ze maar 3 uur en 46 minuten aan heeft gehad. Ook geeft het rapport aan dat het masker 10 keer af gegaan is in de nacht. Dit is ook niet zo, soms een keer of 2 om haar neus wat door te spoelen. Wat kan hiervan een reden zijn dat dit zo anders geregistreerd wordt?

Ze gebuikt een resmed airsense 10 autoset
Neusmasker is een mini me 2 van sleepnet

Hoop dat iemand ons kan helpen, horen graag.

Groeten Annemieke
Laatst gewijzigd door AenB op 27 sep 2022, 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: Cpap geeft minder gebruiksuren aan dan daadwerkelijk op.

2
Heeft u toevallig Auto On en/of Auto Off aan staan? Dat zou een verklaring kunnen zijn voor de afgebroken sessies.

De snelste manier om helderheid te krijgen is om een ZIP van de SD kaart ergens te uploaden, dan kunnen we er met OSCAR naar kijken.
AenB schreef: Ze gebuikt een resmed airsense 10 autostoel
Neusmasker mini me 2.
Autostoel=AutoSet begrijp ik nog maar de rest is niet helemaal goed gegaan denk ik :)
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i