Hulde voor Total Care

1
Ik betaal voor mijn eigen maskerdelen, omdat de verzekering UARS niet erkent. Daarom probeer ik een beetje efficient te shoppen, en alleen onderdelen te kopen als het moet. Voorheen haalde ik veel van eBay uit de VS, maar met de zwakke Euro is dat niet voordelig meer. Dus ik heb maar eens een e-mail gestuurd naar alle leveranciers in NL:
Onderwerp: ResMed artikelen 63351 en 63372

Goedemiddag,
Hierbij informeer ik naar de mogelijkheid om de volgende ResMed
artikelen bij u te bestellen:
- 63351 F30i medium maskerkussen
- 63372 F30i hoofdbandage zonder clips

Zo ja, dan ontvang ik graag een factuur en betalingsinstructies. Graag
factureren en verzenden aan:

[adres etc.]
En ik kan melden: Alleen Total Care gaat hier normaal mee om. Andere leveranciers antwoorden in het geheel niet, of sturen moeilijke vragen van "wij hebben u niet als client in het database staan" (ja nogal wiedes).

Total Care stuurt gewoon een factuur met betaallink. Ik betaal gisteren, alles is vandaag op de post gegaan. Wat wil een mens nog meer.

Warme douche voor Total Care!
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i

Re: Hulde voor Total Care

2
Kijk, dat is dan een mooie enquête onder de leveranciers geweest wie echt zorg wil verlenen voor de patiënt ipv dat je het gehele masker verplicht moet afnemen. Jij kunt weer verder.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar