Slaapregistratie

1
Sorry als dit dubbel is maar ik zie de post niet verschijnen dus nog maar een keer geprobeerd:

Wie ervaring met slaapregistratie? Zie er erg tegenop. 3 nachten zonder cpap moet ik eerst, dat is al erg. en de 4e ook zonder cpap en dan plakkers over je T shirt heen, ik slaap altijd bloot, dus dat is veel te warm en super oncomfortabel met Banden en een kastje en plakkers, ik ga geen oog dichtdoen, die eerste 3 nachten mag ik nog een inslaapmiddel maar zal mezelf wel wakkersnurken en schrikken zonder cpap neem ik aan. De 4e ook geen inslaapplilletje promethazine meer. Dan lijkt mij dat ik geen oog dichtdoe. Zie er erg tegenop, kan iemand mij enigzins geruststellen?

Re: Slaapregistratie

2
De 3 nachten zonder zijn vervelend maar daar kom je wel doorheen. De slaapregistratie komt vast goed, ik dacht echt geen oog dicht te doen maar met slechts 3 uur hebben ze al genoeg registratie, zelfs al is het onderbroken. Toen ik dat wist viel er al wat van mij af en uiteindelijk 4,5 uur geslapen (gefragmenteerd), maar ik was er al blij mee.

En nu al oefenen met tshirt aan lijkt me een goed idee.
AirCurve™ 10 VAuto - ResMed (bipap), airfit N30 masker, mond afgetaped. Nog op zoek naar juiste instelling bipap.

Re: Slaapregistratie

4
En de eerste 2 nachten zonder cpap heb je vaak nog een na-ijl effect van de cpap en hoef je het niet eens te merken dat je hem niet op hebt. Dat zei Ruud hier ooit op het forum en thelankylefty27 op youtube zegt dat ook. Geldt niet voor iedereen maar wie weet voor jou wel.
AirCurve™ 10 VAuto - ResMed (bipap), airfit N30 masker, mond afgetaped. Nog op zoek naar juiste instelling bipap.