Re: Mijn hobby

101
Ik ben zo'n vieze smerige vaper, Henk.
Vrijwel zonder nicotine (3mg) dat dan weer wel .

Even een flinke teug, niet inhaleren, in de mond houden en langzaam verspreiden.
Geeft dit effect.

Huub komt inderdaad integer over op het scherm.
Voorbeeld voor veel TV persoonlijkheden.
De rij begint aardig lang te worden.
Sterkt me wel in mijn geloof in karma.🙂
"Er bestaan geen eindes. Er zijn alleen nieuwe beginnen." (Menno M.)

Mijn colums verzameld op een blog: https://zeemanaanwal.blogspot.com/

Re: Mijn hobby

102
Een "nieuwe" hobby opgezocht. Ik had al eerder benoemd dat ik van haken houd. Ik houd ook van uitdagingen, en in dit geval houdt dat in dat ik een nieuwe haaktechniek probeer, namelijk mozaiekhaken, waarbij je met twee kleuren door elkaar werkt, en als je dat goed doet, ontstaat, in mijn geval, een mooi grafisch patroon. Leuk om te doen en een mooi resultaat met veel mogelijkheden
Resmed S9 Mirage SX for her. Van 22 AHI naar 1AHI. Respireo neusdoppenmasker. Een vaste druk van 7. Masker Airfit P 10. Druk verhoogd naar 8.
Masker F en P Brevida. Druk verlaagd naar 7.
Nieuw slaaponderzoek: AHI 33 zonder CPAP

Re: Mijn hobby

104
Ik ga kijken of dat lukt
Resmed S9 Mirage SX for her. Van 22 AHI naar 1AHI. Respireo neusdoppenmasker. Een vaste druk van 7. Masker Airfit P 10. Druk verhoogd naar 8.
Masker F en P Brevida. Druk verlaagd naar 7.
Nieuw slaaponderzoek: AHI 33 zonder CPAP

Re: Mijn hobby

105
Agnes, niet zo moeilijk. Je slaat de foto eerst op op je pc/laptop en voeg deze dan bij via Bestand toevoegen bij je bericht. Daarna kun je in het bericht ergens je cursor plaatsen via klikken en dan het bestand in bericht toevoegen drukken.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Mijn hobby

106
[img] [img]
heb dit bericht van mij geopend om afbeelding in te voegen, daarna heel klein vierkantje onderaan geklikt, dan krijg ik alleen [img] [img] als ik dan in verkenner op een foto klik, kopieer en plak, gebeurt er niets. Niets in voorbeeld te zien. wacht even . onder verstuur, bewaar concept en voorbeeld staat nog een regel opties en bijlagen"
Nu versturen over andere hobby.
We hebben twee oude locjes , Sikken ontdekt bij Vink in Barneveld.
de ene heeft een heel leven. Van Nedtrain leidschendam, via HIJSM zeggen ze, dan GVU Utrecht naar Vink.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: Mijn hobby

107
Klopt, het makkelijkste blijft m.i. om het plaatje in het venster te slepen, waar je aan het typen bent. Dan verschijnt het als bijlage.

Daarna kan je inderdaad zoals RuudJ beschrijft die bijlage (afbeelding) in de tekst plaatsen. Onder de berichten-editor is een blauwe knop 'verstuur', daaronder is weer een knop 'bijlagen' te zien. Vervolgens is daar rechtsonder 'plaats in tekst' te zien, dan komt de afbeelding op de plek waar je cursor in het bericht staat.

Re: Mijn hobby

108
Dat klinkt niet zo ingewikkeld, ware het niet dat ik eigenlijk alleen lees via telefoon of tablet.
Resmed S9 Mirage SX for her. Van 22 AHI naar 1AHI. Respireo neusdoppenmasker. Een vaste druk van 7. Masker Airfit P 10. Druk verhoogd naar 8.
Masker F en P Brevida. Druk verlaagd naar 7.
Nieuw slaaponderzoek: AHI 33 zonder CPAP

Re: Mijn hobby

109
Agnes-HAM schreef: 24 dec 2022, 00:46 Dat klinkt niet zo ingewikkeld, ware het niet dat ik eigenlijk alleen lees via telefoon of tablet.
Had ik ook.
En pas geleerd, hoe ik op de telefoon een webadres van YouTube filmpje in ander openstaand programma kan plakken, zonder muis gebruik
Wordt vervolgd, wil ik ook weten voor foto`s

Om te beginnen hier een bericht of reactie starten (na inloggen op het forum natuurlijk).
Zet je bericht beeldvullend op je scherm, want onderaan kan de regel "opties/ bijlagen" wegvallen en je niet doorhebt, dat die tekst daar staat.

Nu stop ik even,
Later gaan we verder met de knop "bijlagen"
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: Mijn hobby

110
Even de attachment methode testen: Eerste reactie: Joepie!🤘
Tweede reactie: Eh... Oh.🥺
"Er bestaan geen eindes. Er zijn alleen nieuwe beginnen." (Menno M.)

Mijn colums verzameld op een blog: https://zeemanaanwal.blogspot.com/

Re: Mijn hobby

111
Het plaatje zelf lijkt omgekeerd, ook als ik het download. Bij het aanklikken van de foto in jouw post is het weer wel goed. Geen idee waarom.
Dat is wel heel bijzonder Menno, niet eerder gezien - dat het is omgekeerd maar ook weer niet.

Re: Mijn hobby

112
Apart hè?
Ik weet wel dat ik de camera "op zijn kop" hield tijdens het maken van de foto.
En de camera keert de foto dan zelf om.
Ik zie de foto dus nooit op zijn kop, behalve als ik hem hier plaats dus.
"Er bestaan geen eindes. Er zijn alleen nieuwe beginnen." (Menno M.)

Mijn colums verzameld op een blog: https://zeemanaanwal.blogspot.com/

Re: Mijn hobby

113
Ik weet dat bepaalde programma's "zien" dat de foto op z'n kant of op z'n kop gemaakt is en dit corrigeren.
Wanneer een programma dit niet ziet staat de foto in de stand waarin hij genomen is.
Het kan zijn dat bij het maken van de "thumbnail" deze informatie niet mee komt.
Dreamstation 2 + Airfit P10, voorheen Remstar Pro M + Swift FX en Dreamstation (1)
diverse MRA's gehad waardoor tanden verplaatsten

Re: Mijn hobby

115
Zo, het begin is gemaakt.
O zo voorzichtig met bloed zweet en tranen de gaten geboord. Gelukkig is alles goed gegaan 'tig keer meten, nachtje over slapen en zo.
Maar ik heb de pitjes nu waar ik ze wil hebben en ook de trafokapjes staan mooi in gelid.
Wordt vervolgd.
20221228_161043.jpg
,

Re: Mijn hobby

116
En wat gaat dat doen, Henk?
Muziek maken?

(Al doet het niets. Het is al mooi om naar te kijken.)
"Er bestaan geen eindes. Er zijn alleen nieuwe beginnen." (Menno M.)

Mijn colums verzameld op een blog: https://zeemanaanwal.blogspot.com/

Re: Mijn hobby

117
Ik hoop dat ie hele mooie muziek gaat maken. De trafo's alleen zijn al een rib uit mijn lijf.
Het wordt een zogenaamde 'single ended' stereoversterker met maar 1 eindbuis per kanaal.
Volgende klus aan dit apparaat word de voorkant met verlichte metertjes en motorvolume.
Het is een versterker met een hele relaxte sound. Mijn derde die ik nu bouw.

Re: Mijn hobby

118
Heb nog een subwoofer versterker , zelf gebouwd, niet zo mooi als die van jou.
Nog een keer in een mooi kastje bouwen.
Zware trafo, speciaal in Rotterdam gehaald.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.