Re: De klaagmuur

121
succes Piet, en met overal bereikbaar zijn hebben ze aan mij een slechte.
Ik heb al geen smartphone (scheelt een heleboel "leuke" en "ontzettend belangrijke" berichten) hoef ik niet aan whatsapp mee te doen.
Als het echt belangrijk ik kunnen ze me bellen, als het minder belangrijk is SMSsen, als ik m'n telefoon niet vergeten ben :grin:
Dreamstation 2 + Airfit P10, voorheen Remstar Pro M + Swift FX en Dreamstation (1)
diverse MRA's gehad waardoor tanden verplaatsten

Re: De klaagmuur

122
RwK schreef: 12 sep 2022, 17:47 succes Piet, en met overal bereikbaar zijn hebben ze aan mij een slechte.
Ik heb al geen smartphone (scheelt een heleboel "leuke" en "ontzettend belangrijke" berichten) hoef ik niet aan whatsapp mee te doen.
Als het echt belangrijk ik kunnen ze me bellen, als het minder belangrijk is SMSsen, als ik m'n telefoon niet vergeten ben :grin:
Hi, hi
Ik dacht al , dat ik de enige was.
Een fototoestel, en draagbare computer, waar je mee kan bellen, als je er een SIM kaart in doet.
Die zit er niet in.
Als treinspotter heb ik hem wel bij me. Gisteren onverwacht, een goederentrein op de foto.
Met een locomotief ervoor, de enige, die in die kleur nog rondrijdt, blijkt later thuis met hulp van internet op een groot scherm op de PC.

En met de monumentendagen het uitzicht op Leiden erop staan, na het beklimmen van 150 treden, hijg , hijg.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: De klaagmuur

123
Even verbazen over fiets accu. Vanmorgen 1 capaciteitsblokje op display , fiets weer in schuur, na rondje rotonde.
Paar uur later weer gekeken, nu ineens 3 blokjes van de 5. (ca. 25 km) Accu is ca. 1,5 jaar.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: De klaagmuur

127
Niet klagen, maar wat anders. Ga grote geheugen test doen.
weer dezelfde vragen: kon je je huis altijd vinden, hoeveel drink je enz.
Wordt nog gebeld welk circuit het wordt.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: De klaagmuur

128
Succes Piet, we horen wel welke het is geworden, Assen, Zandvoort of toch Lelystad ;)
Dreamstation 2 + Airfit P10, voorheen Remstar Pro M + Swift FX en Dreamstation (1)
diverse MRA's gehad waardoor tanden verplaatsten

Re: De klaagmuur

129
RwK schreef: 26 sep 2022, 22:21 Succes Piet, we horen wel welke het is geworden, Assen, Zandvoort of toch Lelystad ;)
Hi, hi
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: De klaagmuur

130
Mijn zelfbouw ff maskertje is vorige week stuk gegaan, hij werd toch te slap en de stof liet los, ook werd hij vies en moeilijk schoon te maken, dus weggegooid en ga ik ook niet herhalen. De P30i blijft, momenteel ben ik al blij dat ik snachts goed lucht krijg.

Het moest er zeker weer van komen. Verjaardagsfeestje gehad bij familie en bijna iedereen snottert nu, weer corona.
Af en toe ben ik benauwd, gebruik iets meer puf en ben nu met zout aan het stomen, het lijkt iets verlichting te geven maar ik denk dat het te vroeg is om daar wat van te zeggen. Verder paracetamol tegen de hoofdpijn.
Een rottijd weer dus, ik hoop niet dat de corona op de longen gaat slaan, voel me soms wel tachtig en ik heb soms al zo weinig lucht. Ben blij dat we gevaccineerd zijn en zullen deze rit waarschijnlijk ook wel weer zonder kleerscheuren doorkomen.

Re: De klaagmuur

132
Aiii. Da's bepaald niet leuk.
Hopen dat de vaccinatie zijn werk doet en het allemaal goed komt.
Beterschap.
"Er bestaan geen eindes. Er zijn alleen nieuwe beginnen." (Menno M.)

Mijn colums verzameld op een blog: https://zeemanaanwal.blogspot.com/

Re: De klaagmuur

133
Een vergiet is er niets bij. Weer 2 brieven voor een prik. Afgezien van de herhaal.
Heb 3 van de 5 overgeslagen

Heb doorgelezen tot deel over risico s en effectiviteit.
Gaat er natuurlijk weer half dood aan enz. Grr.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: De klaagmuur

134
Op de fiets naar ontbijt in miezerige regen. Aan de overkant rijdend een achterlijk grote truck. Die steekt toch gewoon over en knalt hem ervoor bij mij, mannetje steekt gewoon over, moet zonodig achteruit steken, waar dat niet kan. Is van die met A begint en op tion eindigd. Rot op, rijd twee keer met de helft kleiner.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: De klaagmuur

135
bmwpiet schreef: 06 dec 2022, 10:09 Op de fiets naar ontbijt in miezerige regen. Aan de overkant rijdend een achterlijk grote truck. Die steekt toch gewoon over en knalt hem ervoor bij mij, mannetje steekt gewoon over, moet zonodig achteruit steken, waar dat niet kan. Is van die met A begint en op tion eindigd. Rot op, rijd twee keer met de helft kleiner.
Gaat over action vrachtwagen, je weet wel, die grote met 2 lagen vracht. Horen op de snelweg en niet in een woonwijk. Die kwam aanrijden aan de overkant. Ik op e-bike kwam uit een bocht met huizen. Hij moest me kunnen zien, maar stak ineens over en reed stukje mijn richting tegen het verkeer.
ASO, hoog boven me zat hij te lachen. Verdenk hem ervan te bellen met telefoon op bijrijdersstoel, want er stonden figuren van de action in rode jassen achter de wagen. Twee keer bevoorraden met de helft kleinere wagen is zeker te duur. Dan maar verkeersgevaarlijk doen. Hij is fijn, ook goedemorgen.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: De klaagmuur

136
Als wij met zijn allen ophouden goedkope rotzooi dat we niet nodig hebben uit China te kopen heb jij geen last meer van die vrachtwagens.🙂
"Er bestaan geen eindes. Er zijn alleen nieuwe beginnen." (Menno M.)

Mijn colums verzameld op een blog: https://zeemanaanwal.blogspot.com/

Re: De klaagmuur

137
Goed idee, scheelt ook een hoop scheepvaart/luchtvaart en daarmee een op milieuvervuiling, kunnen er wee woningen gebouwd worden, moet dat wel in de sociale sector, dan kunnen Nederlanders die meer als 5 jaar wachten misschien toch nog aan de beurt komen.
Dreamstation 2 + Airfit P10, voorheen Remstar Pro M + Swift FX en Dreamstation (1)
diverse MRA's gehad waardoor tanden verplaatsten

Re: De klaagmuur

138
Ik wilde in een ander topic reageren maar kreeg dit te zien.

Wats kebeurt?
Heb ik iets misdaan of is dit spam of iets dergelijks?
"Er bestaan geen eindes. Er zijn alleen nieuwe beginnen." (Menno M.)

Mijn colums verzameld op een blog: https://zeemanaanwal.blogspot.com/

Re: De klaagmuur

140
Ik heb even gekeken op www benikgehackt.nl en nee.
Dat was niet het geval.
En het feit dat ik dit wel kan plaatsen betekent dat er, net als bij jou, niets aan de hand (b)lijkt.

Maar gek is het wel.

Is er niet iets loos met het forum zelf, @RuudJ?
(Gezien het feit dat meer mensen er blijkbaar last van hadden?)
"Er bestaan geen eindes. Er zijn alleen nieuwe beginnen." (Menno M.)

Mijn colums verzameld op een blog: https://zeemanaanwal.blogspot.com/