Resmed P30i Small frame niet meer in roulatie?

1
Goedemorgen.

Na een telefoontje naar Air Liquide ben ik er nog niet uit.
Ik heb een standard P30i frame gekregen en toch expliciet duidelijk om het small model gevraagd.
Dus vanmorgen gebeld.
Volgens de medewerker aan de telefoon is die uit het programma en zijn er de maten "extra small" en "small medium" voor in de plaats gekomen. Na twijfel van mijn kant ben ik doorverbonden naar een andere medewerker.
Hier ook de vraag neergelegd of ik een small frame toegestuurd kan krijgen. Deze medewerker wist me te vertellen dat hij uit het programma is en alleen de standard voorradig is.
Wie kan beamen of dit zo is, de small P30i uit het programma en niet meer verkrijgbaar? (dus niet dat de oude voorraad op is en nieuwe besteld moet worden)
Zelf zit ik in twijfel of de medewerkers zelf wel van de hoed en de rand weten, en spraakverwarring is uitgesloten, ik ben heel duidelijk geweest.

Re: Resmed P30i Small frame niet meer in roulatie?

2
Ik heb uit zeer betrouwbare bron, mijn consulent, dat het gros van de dames en heren die je aan de telefoon krijgt sinds de fusie ingehuurd worden bij een callcenter en inderdaad van toeten noch blazen weten.

Ze hebben een protocol op hun scherm dat ze kunnen volgen.
Vraag X? => Antwoord A.
Antwoord A niet het juiste? => Probeer antwoord B.

Vragen die niet in het protocol vallen weten ze geen raad mee.

Ik kreeg het advies van mijn consulent om het later nog eens te proberen.
Dan krijg je wellicht een medewerker die al wat langer op die stoel zit, meer ervaring heeft en wel het antwoord weet.

Ik persoonlijk handel alles per mail/WhatsApp af met mijn consulent.
Dat werkt prima.
"Er bestaan geen eindes. Er zijn alleen nieuwe beginnen." (Menno M.)

Mijn colums verzameld op een blog: https://zeemanaanwal.blogspot.com/

Re: Resmed P30i Small frame niet meer in roulatie?

4
Bel ze nog één keer voor een afspraak met een consulent (e).
Dat lukt ze nog wel.
Ik weet bijna zeker dat er dan een oplossing komt.

Mijn consulent heeft het zelfs voor elkaar gekregen een masker te leveren die echt niet in de collectie zit.
(Die me niet bleek te bevallen, maar dat terzijde.)
"Er bestaan geen eindes. Er zijn alleen nieuwe beginnen." (Menno M.)

Mijn colums verzameld op een blog: https://zeemanaanwal.blogspot.com/

Re: Resmed P30i Small frame niet meer in roulatie?

6
Nog 'n tip: Elk individueel bestelbaar onderdeel in elke maat heeft een uniek bestelnummer bij ResMed, het zgn. REF nummer. Het kan zinnig zijn om deze eens op te zoeken bij de ResMed site. Ik heb onlangs een bestelling geplaatst bij Total Care terwijl ik daar niet eens client ben en dat ging zonder enige moeite.
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i

Re: Resmed P30i Small frame niet meer in roulatie?

7
Nog even een update...

Ik heb de situatie aangekaart bij mijn longarts en een medewerker vertelde me dat er momenteel zeer veel klachten over Air Liquide zijn. Ze zitten met personeelsgebrek en allerlei mensen worden ingehuurd. Geen wonder dat daar geen expertise meer aanwezig is.
Ik wou overstappen naar Westfalen, helaas doet mijn verzekeraar wat apneuapparatuur betreft hier geen zaken mee. :sob:
Wel gaat een consulent in het ziekenhuis kontakt met Air Liquide opnemen, ik verdom het om mijn ziektekosten aan verkeerde onderdelen te verkwisten en voorgelogen te worden.
Ook het nieuwe masker de Evora FFM ligt helaas in de kast en voldoet niet. Hij lekt en mijn huid was na een paar uur rood.
Even afwachten dus, wordt vervolgd!