Hallo allemaal

1
Hallo allemaal,

Nieuw op dit forum. Nieuw met een CPAP machine, deze heb vandaag in ontvangst genomen met de nodige uitleg. Nu klaar gezet naast mijn bed. We gaan vannacht beleven hoe dat slaapt.
Druk aan het in lezen, over de CPAP en het masker. Ook nog het nodige over OSCAR gelezen en gelijk maar op de laptop gezet. Ik denk dat ik wel een goede vriend van OSCAR ga worden. En ik hoop dat ik veel van jullie als lotgenoten kan opsteken.

Groeten
McMelloW
Groeten
McMelloW

Re: Hallo allemaal

2
Dag McMellow, welkom.

Je hebt gelijk maar een hele mooie avatar gemaakt, we gaan meer van je horen/lezen. 😀
Doe rustig aan en laat het gewoon over je heen komen, dan ben je waarschijnlijk snel aan het apparaat gewend.
Vooreerst veel succes en alvast een goede nacht toegewenst.

Re: Hallo allemaal

5
Hopelijk heb je de AutoSet ontvangen, deze kan als apap met variabele druk worden ingesteld. Heb je de Elite ontvangen, dan is het een cpap die alleen met een vaste druk kan worden ingesteld. Op zich is een Resmed een goed apparaat en inderdaad uitstekend met Oscar uit te lezen.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Hallo allemaal

6
Welkom mc Mellow, succes op dit forum. Ik kijk af en toe op Oscar, als ik te vaak wakker wordt zonder masker op.
Even om een indruk te krijgen.
Heb pas nog een preek gekregen om de schoonmaak instructies te volgen.
Na 13 jaar nu geen cpap maar een bi pap.
Succes, nog.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.