Probeer in de titel van het onderwerp duidelijk te maken wat u wilt kopen, verkopen, ruilen of weggeven.
Reacties op advertenties kunnen het beste met een privé-bericht worden afgehandeld (klik op het naam-vierkantje bij het bericht, aan de linkerzijde).
Gebruik de contact-button onderaan de webpagina voor het versturen van een verzoek om een advertentie weg te halen. Vermeld de titel van het onderwerp.
Na 60 dagen wordt de advertentie automatisch verwijderd.
Deze mini-CPAP in etui 25x25x10cm gebruikte ik voor mijn pensionering voor zakenreizen. Wil hem met overnight accu en separate bevochtiger voor een bescheiden bedrag overdoen.
Rob, is het een cpap of een apap (of beide mogelijkheden)? Vind je het goed, dat ik dit bericht ook op ons Facebook account plaats en dat ik dan als tussenpersoon fungeer? (vaker gedaan)
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar
Groet RuudJ
Ik heb belangstelling voor de aangeboden CPAP. Ik vraag mij wel af of de slang en het neusdoppenmasker van de philipscpap dat ik nu heb er ook op passen? Of kun je die gewoon ergens bestellen?
M.vr.gr. Fons Jansen.
De reiscpap is inmiddels verkocht. Ik ben vergeten om dit topic te sluiten. Op het moment van de verkoop hadden we een storing op het forum en daarna dus vergeten. Ik sluit nu het topic af. Ruud J Moderator.
Groet RuudJ