Re: De klaagmuur

143
Even mopperen hoor pff.... Ben klaarwakker nadat mijn Lowenstein het wel weer even best vond. (zoveelste keer)

Ik was even naar de wc en kom terug en wil hem weer aan zetten..... Gebruik de app, niks. Kijk naar het apparaat, BUSY op het scherm

Wacht minuten, ah weg, eindelijk. klik.... BUSY
Weer 2 minuten.... klik.... BUSY

Stekker eruit, wacht een minuut, weer erin... BUSY
Wacht 2 minuten...... gok eens? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Na nog 3x issie eindelijk aan gegaan.... Gloeiende nu ben ik wel wakker ja

Wat haat ik mijn Lowenstein GRR

Re: De klaagmuur

144
Ik zie om welke tijd je dit plaatste.
Aiii.
Daar knap je niet van op.

Maar dit is wel iets waar je met je leverancier mee uit moet kunnen komen.
(En wat normaal ook wel lukt.)
"Er bestaan geen eindes. Er zijn alleen nieuwe beginnen." (Menno M.)

Mijn colums verzameld op een blog: https://zeemanaanwal.blogspot.com/

Re: De klaagmuur

146
Menno M. schreef: 28 jan 2023, 07:10 Maar dit is wel iets waar je met je leverancier mee uit moet kunnen komen.
(En wat normaal ook wel lukt.)
Helaas niet, ze weigeren een ander apparaat te leveren. Hij werkt toch? Je doet het er maar mee.
Ze hebben echt een houding van: Je mag ons op je blote knietjes dankbaar zijn dat je er 1 hebt gekregen.

Dat is dus wel weer een extra reden dat ik er over nadenk zelf een Resmed te kopen.

Re: De klaagmuur

148
In principe helpt dat ook niet, landelijk hebben ze allemaal afspraken gemaakt. Als je van de ene naar de andere gaat, dan krijg je hetzelfde type apparaat. Dit om te voorkomen dat men overstapt om van de Philips apparaten af te komen. En al helemaal niet tijdens de titratie periode, dan kun je geeneens over.

Volgens de handleiding als je buSY op je scherm krijgt moet men het modem loskoppelen. Oftewel ding is waarschijnlijk dus gewoon kapot, morgen maar eens bellen. Ze kunnen hem namelijk ook niet uitlezen, ondanks dat ik de modem al diverse keren aan heb gezet, gaat deze ook telkens weer uit. Henk heeft gelijk ;)
Henk22 schreef: 28 jan 2023, 10:17 Zit een virus in.. Wat ik je brom :face_with_thermometer:

Re: De klaagmuur

149
Ik zou een afspraak met een consulent maken.
Mijn leverancier wilde ook geen nieuwe leveren toen mijn resmed na zes jaar trouwe dienst lawaai begon te maken.
("Pfieuw" bij elke inademing.)

Kwam door een verstopt filter en anders de gaatjes in het masker.
Konden ze kennelijk via de mail vaststellen....

Afspraak thuis gemaakt met consulent en twee dagen later had ik een nieuwe CPAP.
Laatste model.
Met masker en filters.
"Er bestaan geen eindes. Er zijn alleen nieuwe beginnen." (Menno M.)

Mijn colums verzameld op een blog: https://zeemanaanwal.blogspot.com/

Re: De klaagmuur

150
Bij longarts geweest, jaarlijks,
bleek het uitlezen per telefoon helemaal niet aan te staan, omdat ik achterdochtig zou zijn.
uit mijn slof geschoten,
kon ook niet toelichten waarom het afgelopen tijd een chaos was met het gebruik.
werd ter plekke gebeld, om het aan te zetten.

Nu wil ik helemaal naar een ander. Afstand naar Brabant wordt ook een bezwaar, zo langzamerhand.
Zonder koekblik.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: De klaagmuur

151
bmwpiet schreef: 30 jan 2023, 20:49 Bij longarts geweest, jaarlijks,
bleek het uitlezen per telefoon helemaal niet aan te staan, omdat ik achterdochtig zou zijn.
uit mijn slof geschoten,
kon ook niet toelichten waarom het afgelopen tijd een chaos was met het gebruik.
werd ter plekke gebeld, om het aan te zetten.

Nu wil ik helemaal naar een ander. Afstand naar Brabant wordt ook een bezwaar, zo langzamerhand.
Zonder koekblik.
Ze willen in dat ziekenhuis ook stoppen met het sturen van afspraak brieven ivm het milieu. Net of een serverpark goed is voor het milieu. Want je zou vaker in je Mijn XXX moeten kijken, of er post is.
Maar je kan ook aangeven, of je nog brieven over de post wil hebben.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: De klaagmuur

152
Ik wordt het nou eigenlijk wel eens strontzat die huidklachten.
Twee weken terug ineens gevoelige plekken op binnenkant benen. Jeuk en roodheid waarna grote rode plakkaten verschenen.
Insmeren met sudocrem en daarover koelzalf hielp in het begin niet zo veel maar gaat nu langzaam beter. Ook gebruik ik nu twee antihistamine pilletjes per dag om de (waarschijnlijke) allergie te beteugelen.
Ben nog niet bij de huisarts geweest, heb al wel gelezen dat veel mensen ook huiduitslag kregen na corona gehad te hebben. Tja... Wie weet...
Ben het nu echt wel schijtziek, dat smeren, levenslang heb ik zalf gesmeerd en kom mij niet meer aan met oplossingen, paardenmelk, naalden, alles heb ik in mijn lichaam gehad. Tig keer heb ik op aanraden een zalfje gekocht, alle geld is weggegooid.
Ik kan met een beetje fatsoen alleen met de P10 of P30i slapen, Verder werkt alles me vroeg of laat tegen. Ik heb ook al gedacht om die hele apneu rotzooi weg te doen. 1 ding houd me tegen, de baat die ik heb vanwege de astma. Ik weet niet hoe mijn mening blijft maar ben soms wel eens wat uitgestreden.

Re: De klaagmuur

153
Henk, laat ik daar nou ook last van hebben. Plots op de binnenkant van mijn linkerarm. Plots jeuk bulten die eerst wit uitslaan en vervolgens rood worden. Ik smeer het in met Miconazolnitraat 20 mg/g van de fabrikant Sandoz. 1 tube à 30 g hydrofiele crème - Speciaal voor Schimmelinfecties van de huid.

Ik moet zeggen, het werkt bij mij wel. Ook een eczeem plek aan de binnenzijde van mijn linkerbeen wordt kleiner. Plots vanuit het niets ontstaat het. Of dit nu door stress ontstaat, I don't know.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: De klaagmuur

154
Henk, laat ik daar nou ook last van hebben. Plots op de binnenkant van mijn linkerarm. Plots bulten die eerst wit uitslaan en zwellen en vervolgens rood worden en ontzettend jeuken. (geen muggenbulten, die steken mij nooit namelijk. Mijn bloed zal niet smaken of ik stink misschien te veel :') ) Ik smeer het in met Miconazolnitraat 20 mg/g van de fabrikant Sandoz. 1 tube à 30 g hydrofiele crème - Speciaal voor Schimmelinfecties van de huid.

Ik moet zeggen, het werkt bij mij wel. Ook een eczeem plek aan de binnenzijde van mijn linkerbeen wordt kleiner. Plots vanuit het niets ontstaat het. Of dit nu door stress ontstaat, I don't know.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: De klaagmuur

155
Hoi Ruud,

Ik heb nog zo'n tube liggen (naast nog een paar van de dokter), ik kan nog wel eens met dat spul smeren.
Bij mij zit het op de binnenkant van de benen (vlak bij het zaakje), beide kanten. Eerst vuurrood en de opperhuid liet los. Nu is het aan het beteren maar er zitten nog twee ronde rode plekken, ze voelen heel warm en schuren tegen de broek aan.
De pest met gewone uit de handel zalvjes en crèmes is dat de eerste keer smeren een hiep hiep hoera momentje is waarna het snel afzwakt om niet meer te helpen, ja zelfs tegendraads wordt.
Ik ben met eczeem geboren, ik zat eronder hoorde ik later. Je wilt niet weten hoe moe en zat je wordt van elke dag smeren, hormoonzalf en daarna iets voor de droogte.

Re: De klaagmuur

158
Zou zo'n zoutbad niet verlichting kunnen brengen?
Ik heb met enige regelmaat gehoord dat mensen met dergelijke klachten verlichting kregen van zwemmen in zee.

Nu is dat op dit moment geen aanlokkelijk idee, maar een uurtje in een verwarmde pool van een spa ronddrijven is geen straf.
Baat het niet, heb je toch een heerlijke middag gehad.

Man ..
Je zou er bijna huiduitslag van willen hebben.😁
"Er bestaan geen eindes. Er zijn alleen nieuwe beginnen." (Menno M.)

Mijn colums verzameld op een blog: https://zeemanaanwal.blogspot.com/

Re: De klaagmuur

159
Als ik op vakantie ben, dan duik ik wel altijd in een bad (thuis hebben we er geen) maar ook daarna moet ik me weer flink insmeren.
Ik ben een keer tien dagen in Spanje geweest en daar heel erg opgeknapt. Onze oude huisdokter moet vroeger ook al eens tegen mijn vader hebben gezegd: 'jullie wonen in een verkeerd land, jullie hadden zuidelijker moeten wonen'.
Het komt van mijn moeder's kant, opa had het ook heel erg, en 1 broer en mijn zus en verder sommige neven en nichten ook. Maar ja, je hebt levenslang met die rotkwaal.
Ruud en Piet, ook sterkte.

Re: De klaagmuur

160
Tegen schimmels (tussen m'n tenen) gebruik ik Daktarin (van de drogist). Wanneer het uit de hand loopt vraag ik de dokter om Daktacort (moet op recept)
Dreamstation 2 + Airfit P10, voorheen Remstar Pro M + Swift FX en Dreamstation (1)
diverse MRA's gehad waardoor tanden verplaatsten