Ik zoek een neusmasker die het septum niet raakt

1
Even korte toelichting, daar ik nog vrij nieuw ben met CPAP therapie nog altijd zoekende naar een goed masker voor mij.
Echter onderweg een pijnlijke plek op mijn septum opgelopen en nu op zoek naar een masker die dat plekje ontziet.

Maskers die ik al gehad heb en niet geschikt bleken:

Vitera - Lekt aan alle kanten met alle maten, en moet veels te strak
Airfit F30 - Lekt aan alle kanten en moet veels te strak, En lucht uit de diffuser blaast in mijn ogen
Airfit F20 - Lekt bij ogen
Airfit P30i - Herrie doorgegeven via de 'schachten', verder zat deze wel fijn, maar kan er niet mee slapen
Airfit P10 - Veroorzaakte de pijnplek op mijn septum en waardeloze hoofdband

Enigzins geschikt, en fijn masker. (Maar door de pijnplek aan mijn septum nu niet te gebruiken)
Brevida - De hoofdband glijd vrij makkelijk los helaas. AHI makkelijk op 0.0 te krijgen, maar wordt dus wakker door afglijden

Full face maskers lijken mij ook niet echt de oplossing omdat ik sowieso geen problemen heb met open mond.

Ik ben wel obees met een flinke maar niet heel brede neus. Maar wel problemen met bijholten net naast de neus en kan daardoor daar niet veel druk verdragen. En een notoire zijslaper.

Ik zat zelf te denken de Airfit N20 te proberen, maar ontziet deze het septum? Het Evora neusmasker heeft mijn leverancier niet.

Re: Ik zoek een neusmasker die het septum niet raakt

3
Helaas is dit geen oplossing, want hetzelfde frame als de P30i en daar kan ik niet mee slapen ivm de herrie die ik ermee ervaar.

Ook alles al mee geprobeerd, alleen het optillen van het maskerframe van mijn hoofd maakt hem stil. Ook al geprobeerd met vanalles er tussen te stoppen zoals washandjes, maar helaas. Het masker 'resoneert' in mijn gehoorte.