Re: De klaagmuur

161
misschien in een bad met kleine visjes ? Geen grap., dat bestaat
geen piranha`s natuurlijk hi,hi
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: De klaagmuur

163
Dacht vrijdag naar de motorbeurs in Utrecht te gaan bleek het de Horecava te zijn met her en der een motor en wat kleding. Wacht ik wel tot er een echte motorbeurs komt (gaat waarschijnlijk jaren duren).
Dreamstation 2 + Airfit P10, voorheen Remstar Pro M + Swift FX en Dreamstation (1)
diverse MRA's gehad waardoor tanden verplaatsten

Re: De klaagmuur

164
Vroeger alleen motoren en misschien vakanties en hier en daar een hamburger tent plus hardrock muziek.

Had een dergelijke ervaring voor de modelbouw beurs in Goes.
Met vrije reisdag. Kwam er achter, dat ze een deel tot goes met snelbussen van NS deden. Geeen treinen.
Dus in Den Bosch door een blauwe Engel naar een museum gebracht. Gratis
Terug op het station volk voor 2 sprinters, er kwam er maar eentje. Gevolg : er stond een jongere op. Haringen in een ton hadden meer ruimte.
Al met al toch wel een leuke dag. hi,hi
Verkeerde topic eigenlijk.
Terug om van Gogh te zien.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: De klaagmuur

165
Ik heb weer flink last van allergie.
last van brok in de keel, veel taai slijm op de stembanden, rode plekken tussen de benen en gevoelige huid weer, balen dit.
Mijn huisarts is met vakantie, ik had nog een doos desloratadine liggen van de huisarts, dus nu maar aan een dubbele dosis.
ik hoop dat dit weer snel verlichting geeft.
we hebben nog een kat, een lief beest, maar wat mij betreft zeker de laatste. nu maar niet weer tegen beter weten in.

Re: De klaagmuur

166
bmwpiet schreef: 01 mar 2023, 20:55 Vroeger alleen motoren en misschien vakanties en hier en daar een hamburger tent plus hardrock muziek.

Had een dergelijke ervaring voor de modelbouw beurs in Goes.
Met vrije reisdag. Kwam er achter, dat ze een deel tot goes met snelbussen van NS deden. Geeen treinen.
Dus in Den Bosch door een blauwe Engel naar een museum gebracht. Gratis
Terug op het station volk voor 2 sprinters, er kwam er maar eentje. Gevolg : er stond een jongere op. Haringen in een ton hadden meer ruimte.
Al met al toch wel een leuke dag. hi,hi
Verkeerde topic eigenlijk.
Terug om van Gogh te zien.
Verward verhaal, lees ik nu.
Een blauwe Engel zijn vrijwilligers, die in den Bosch mensen ophalen met een busje.
2. Station : er stonden veel passagiers op het perron. Er kwam een veel te korte trein hiervoor. Er ging een jongere voor me opstaan.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: De klaagmuur

167
Even klagen. Fietsongelukje gehad met hoofd op straat. Gelukkig fietshelm op. Ambulance geweest en bromsnor zonder zwaailicht. Aangifte gedaan.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: De klaagmuur

168
Gelukkig dat je een helm ophad, Piet.

Nu wel een nieuwe helm kopen, want is die door de klap nog betrouwbaar? Hoe is jouw fiets er aan toe en heb je zelf nog lichamelijke letsel opgelopen?
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: De klaagmuur

170
Situatie: plaatselijke supermarkt.
Casus: trage babbelende winkelende personen.
Disclaimer: heb aan niemand een hekel in persoon.

Vandaag gebeurde het weer. :tired_face:
Normaliter interesseert het me niet of winkelen iets korter of langer duurt, ook bij de kassa niet.
Soms heb je waar in de kar wat kan smelten, (ijs, diepgevroren patat, kroketten enz,) dan wil ik graag zo snel mogelijk naar huis.
Wat ik dan doe is alle onbederfelijke waar het eerst opzoeken, een beetje kijken hoe het bij de kassa is en dan snel het ijs of andere smeltbare waren opdoen en dan snel naar de kassa.
Vandaag was er dus iemand voor mij bij de kassa die een aanbieding uit de reclamefolder niet kon vinden. helaas lag mijn spul al op de band.
De kassière juffrouw ging in gesprek en haalde de folder er bij, klaarblijkelijk stond het artikel er niet in begreep ik.
Er ontstond een gesprek wat mij veel te lang duurde, ik gaf aan dat mijn waar bevroren was en ik graag het spul in de vriezer wou lozen, toen mocht ik even tussendoor en heb mijn waar zo snel mogelijk opgepakt.

Dat zijn dingetjes die mij ergeren. En eigenlijk ook wel mensen die klepperend in het pad staan.

Re: De klaagmuur

171
Bij ons hebben ze meerdere zelfscan kassa's, misschien heeft jouw super dat ook wel.
Ik kijk altijd even hoe druk het is bij de bemande kassa's en als het druk is pak ik een zelfscan.
De boodschappen leg ik in de kar zonder ze te scannen dan heb ik (a) voor de kassa nog de keuze (b) kan ik bij het in de kar doen niet vergeten om te scannen. Bij de zelfscan is het dan scannen tot de kar leeg is.
Dreamstation 2 + Airfit P10, voorheen Remstar Pro M + Swift FX en Dreamstation (1)
diverse MRA's gehad waardoor tanden verplaatsten

Re: De klaagmuur

172
RwK schreef: (b) kan ik bij het in de kar doen niet vergeten om te scannen. Bij de zelfscan is het dan scannen tot de kar leeg is.
Dat is een goede tip. Ik heb nog nooit gescand, veel te bang om iets over te slaan, maar meenemen en bij de kassa scannen is een goede.
Ik ga volgende keer een test doen.

Re: De klaagmuur

173
Bij ons in het dorp gelden er klaarblijkelijk andere verkeersregels... Zo is het hier uiterst normaal om zo hard mogelijk op een rotonde af te komen rijden. Als er dan al iemand op de rotonde rijdt (er staan haaientanden op de weg), dan is het zaak om te kijken of je hem daar naar voor kunt gooien.

Daar erger ik me kapot aan.
M 39j
Apparatuur: ResMed AirSense 10 autoset (14,6 cm H2O) Philips Dreamwear neusmasker
Initiele AHI 89,4
"Exit light, enter night, take my hand, we're off to never-never land."

Re: De klaagmuur

174
Heel herkenbaar, dat gebeurt hier 'omgeving Drachten' ook veel.
Dan ben je al op de rotonde en moet links nog oprijden. Dat gaat dan met een rotvaart en wees niet verbaasd als er ook nog geclaxoneerd wordt. Wij zijn al meerdere malen geschrokken. :astonished:
Nog iets anders, als je je aan de maximale snelheid van de wegen houd dan moet je eens kijken hoe vaak je wordt ingehaald, soms met hachelijke situaties.

Re: De klaagmuur

175
Zelfs op een zesbaanse A2 in het 100 km vak dan haalt men rustig rechts in ipv links, terwijl je zelf al in een treintje rijd met 100 km/uur.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: De klaagmuur

176
Yep, heel irritant. Ik moet zeggen dat die trajectcontroles nou niet bepaald het beste in mensen naar boven halen. Rechts inhalen, links plakken, het gebeurd aan de lopende band.
M 39j
Apparatuur: ResMed AirSense 10 autoset (14,6 cm H2O) Philips Dreamwear neusmasker
Initiele AHI 89,4
"Exit light, enter night, take my hand, we're off to never-never land."