Oogmasker

1
Wie heeft er ervaring met het dragen van een slaapmasker voor de ogen in combinatie met het neusmasker van de CPAP? Ik kan me voorstellen dat het ene masker lekkerder combineert dan het andere, het zal elkaar ook wel in de weg kunnen zitten bij bepaalde maskers, denk ik zo.

Welk oogmasker is aan te raden?? Iemand??

Re: Oogmasker

4
RuudM schreef: 02 mar 2023, 09:03 Jazeker, als u rechtsboven de zoekfunctie gebruikt en daar 'slaapmasker' intikt krijgt u daarover meer te lezen, inclusief suggesties.
Dank voor je reactie, uiteraard had ik daar ook al gezocht maar niet echt een geschikt antwoord gevonden. Ik kwam wel de shields tegen waarnaar hier ook gerefereerd wordt. Hoop eigenlijk dat iemand een goede ervaring heeft met een masker waar ook speakers in zitten waarmee ik bluetooth kan verbinden.

Ik ben nog aan het wennen aan het apparaat en merk dat ik echt een half uur nodig heb om in een fijn ademhalingsritme te komen en dan is het fijn een luisterboek te luisteren zodat ik afleiding heb eb ook niet al te gefocust ben op het apparaat.

Voor mij werkt dat goed trouwens, val daarna in een fijne slaap :-)

Re: Oogmasker

6
OmiLiek schreef: 02 mar 2023, 18:32 Hoop eigenlijk dat iemand een goede ervaring heeft met een masker waar ook speakers in zitten waarmee ik bluetooth kan verbinden
Ik gebruik zelf een Shokz Openrun die het geluid via beengeleiding overbrengt. Zo kan ik in bed luisteren, zelfs als ik oordopjes tegen geluid draag.
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i