Hallo allen
4 maanden geleden bij vitalair een nieuw bevochtiger / waterbakje moeten bestellen voor mijn resmed airsence 10. Het bakje lekte ivm een productie fout , netjes een nieuwe toegestuurd gekregen. Nu 4 maanden later begint de bevochtiger / waterbakje bij het opstarten te fluiten en moet ik met de cpap aan enigzins wrikken aan het deksel om het gefluit te stoppen. Gevoel dat er ook lucht lekt via het deksel....kortom weer vitalair gebeld.....wederom nieuwe bevochtiger/ waterbakje. Wat schetst mijn verbazing: de oude bakjes hadden een vierkante metalen bodem en de nieuwe een rond metalen schijfje ( flinterdun ) dat dus niet de gehele bodem bedekt.
Mijn vraag: weet iemand of dit een veranderd model is ? Zal het effect anders zijn nu de bodem veranderd qua vorm en afmeting met mogelijk effect op temperatuur en bevochtiging ? Of is er gewoon een verkeerd product geleverd ?
Ik hoor graag van jullie.
Resmed airsence 10 bevochtiger vernieuwd ??
1Sinds 14/10/2019 in het bezit van een Resmed airsense 10 autoset. F&P Eson 2 neusmasker.
Ingestelde druk op 6.6 AHI van 37 gedaald naar < 2
Ingestelde druk op 6.6 AHI van 37 gedaald naar < 2