Vraag over SD-Kaartje

1
Hallo, sinds een 2 weken lid hier en en heb me al wat ingelezen maar heb toch een vraag waarop ik het antwoord niet zo snel kon vinden.
Ik heb in oktober 2022 via de longarts van het Cath. zkh. een CPAP apparaat toegewezen gekregen.
De Resmed Airsense 11 Autoset is geleverd op het CPAP spreekuur van het zkh door Vivisol en het apparaat is ook ingesteld door een medewerker van Vivisol.
Nu is mijn vraag of ik het SD-Kaartje zonder problemen te krijgen uit de Resmed 11 kan halen omdat het oa geïnstalleerd is door een medewerker van Vivisol en ik ook de app My Air Web gebruik.
Ik heb Oscar inmiddels op mijn PC geïnstalleerd volgens de uitleg op het forum alleen heb ik het SD kaartje dus nog niet uit mijn Resmed Aisense 11 gehaald om het uit te lezen op mijn PC.
Ik hoop dat iemand een antwoord kan geven of ik het SD-Kaartje zonder problemen uit de Resmed Airsense 11 kan halen en of ik de My Air WebApp naast Oscar kan blijven gebruiken.

Alvast bedankt,
Jack

Re: Vraag over SD-Kaartje

2
Ja, beide kan. Voor de veiligheid kun je het sd kaartje even op slot zetten alvorens je de data in de pc upload naar Oscar. (schuifje naar onderen verplaatsen)

Vergeet niet het slot te unlocken voordat je het weer terug plaatst in de Resmed.

Vergeet je dit, dan krijg je enkel summiere gegevens en zijn er geen gegevens beschikbaar in het Dagrapport, zowel niet in tabel vorm als in grafieken.

In het display van de Resmed Airsense 11 staat dan een waarschuwing voor een kort moment. Read only of Alleen lezen. Wees daar altijd attent op.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Vraag over SD-Kaartje

3
Bedankt voor je snelle antwoord Ruudj. :+1:
Ik heb gedaan met het SD Kaartje wat jij adviseerde en de data upload naar Oscar op mijn PC is goed gegaan.
Op het scherm zie ik nu mooie grafieken waar ik me eens in ga verdiepen de komende tijd en mocht ik nog vragen hebben daarover dan stel ik die hier nog wel.

Re: Vraag over SD-Kaartje

6
Menno, men kan het apparaat op afstand uitlezen als jij daar toestemming voor hebt gegeven, maar niets staat jou in de weg om een eigen gekochte sd kaart in de daarvoor bestemde opening te steken en de data achteraf uit te lezen in Oscar als je daar eens behoeft aan hebt.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Vraag over SD-Kaartje

8
Na de presentatie in Den Haag ben ik ook serieus aan de slag gegaan. Ik heb het SD kaartje kunnen laden en ben na het lezen van de uitgebreide beschrijving veel wijzer geworden. Mijn vraag nu: moet ik nu iedere dag mijn kaartje uitlezen voor het laatste dagrapport? Zo ja, wordt dan weer het hel bestand ingelezen (tijdrovend) of alleen de nieuwe aanvulling?

Re: Vraag over SD-Kaartje

9
Indien u dagelijks wilt inlezen, dan kan dat. Oscar herkent het kaartje en zal dan alleen de gegevens gaan inlezen die nog niet is ingelezen. Dus al zou u een week wachten, dan wordt alleen de gegevens van die week ingelezen. Succes en bij vragen kunt u hier terecht.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar