CPAP behandeling rapport

1
Ik heb dus een tijdje CPAP apparaat gebruikt en heb het rapport van vorig jaar opgevraagd gezien ik had begrepen dat CPAP ook kan detecteren of je OSA of Hypo's hebt etc.

maar ik snap echt niks van dat rapport, kan iemand mij vertellen of de cijfers goed zijn (of niet) en of ik wel degelijk slaapapneu heb?https://easyupload.io/pteuzy

heb helaas niet lang kunnen slapen met het apparaat maar in een uur tijd kan je toch wel weten of en hoe erg je slaapapneu is.

Re: CPAP behandeling rapport

2
De informatie uit dit rapport is niet geschikt om dergelijke inzichten uit af te leiden.

Als het een probleem is om ermee door te slapen dan is het raadzaam om op een apparaat over te stappen die je meer kan inrichten voor comfort, er staan altijd wel Airsense10s op Marktplaats. Die Prismas zijn echt spartaanse draken, je zal ermee voor altijd in het duister blijven dolen.

Als je een ResMed AirSense10 hebt, dan kunnen we de flow limitation analyseren op SleepHQ. Dat is iets wat je moet elimineren voordat je kan aannemen dat klachten een andere oorzaak hebben.

Zie ook mijn hints in uw eerdere topic viewtopic.php?p=146449
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i