Met hoofdpijn wakker worden ondanks CPAP

1
Voordat ik 6 jaar geleden de diagnose slaapapneu kreeg, werd ik vaak wakker met een hele diepe hoofdpijn, die eigenlijk wel een dag duurde. Geen pijnstillers hielpen. Het was/is geen migraine. Slaapapneu bleek de boosdoener. Sinds 6 jaar gebruik ik trouw de CPAP en het wakker worden met de diepe hoofdpijn (ik noemde het de apneuhoofdpijn) gebeurde daarna zelden meer. Sinds kort word ik echter toch weer regelmatig wakker met dezelfde diepe hoofdpijn, die dan ook een dag aanhoudt. Paracetamol etc. helpt hier niet voor. Is er iemand voor wie dit herkenbaar is? Kan er iets mis zijn met de instellingen van het apparaat? Leo, 57 jaar.

Re: Met hoofdpijn wakker worden ondanks CPAP

4
Adriaan schreef: 06 jul 2023, 07:04 OSCAR ben ik nog niet bekend mee. Ik zal me er in gaan verdiepen. Wel kan ik op mijn CPAP (Resmed) een slaaprapport uitlezen.
Dat "slaap rapport" wat u kunt aflezen op uw cpap is leuk, maar zegt weinig. Ik heb zelf ook een resmed en heb elke dag 2 groene smilies, maar dat wil niets zeggen. Met OSCAR komt u veel meer te weten over uw behandeling.
Resmed Aircurve 10 VAuto + verwarmde slang + rm P10