Al zon 13 jaar heb ik een Resmed en de laatste jaren de S10. Op zich prima en bijna nooit problemen.
Deze week kreeg ik 2 x een storingsmelding en heb dat vandaag met de zorgverlener besproken.
- De 1e melding was dat de connector van de voeding er niet goed in zat. Op zich vreemd want er zitten maar 2 contacten aan. Het zou kunnen dat als ik het waterbakje eruit haal en er weer in stop, de CPAP wordt verschoven;
- de 2 melding was afgelopen nacht. Ik zag vanochtend dat er een melding in stond dat het waterreservoir vernieuwd diende te worden en ik contact op moest nemen met de zorgverlener. (even in mijn eigen bewoording) Een erg vreemde melding want het waterbakje lekte niet en ik had zoiets nog nooit gehad.
Voor de zekerheid maar even met de zorgverlener gebeld en binnen 2 minuten had ik flinke woorden want DAT KON NIET! kreeg ik te horen. Na te hebben uitgelegd dat ik niet dement ben en de toon van het gesprek mij niet aanstond, heb ik opgehangen en terug gebeld.
De 2e dame was welwillend en liet mij controleren of het verwarmingselement wel werkte. Dat deed het wel en volgens haar werkte mijn S10 prima.
Helaas heb ik geen foto gemaakt en zal dit ook gaan doen als het weer voorkomt.
De reden dat ik dit hier plaats, is om te horen of er iemand ook zo'n melding heeft gehad.
Graag een PB want ik lees dit forum bijna nooit meer gezien dat het mij nu niet meer ondersteund.
Alvast dank
Vreemde melding op S10
1
Laatst gewijzigd door casperb71 op 13 jul 2023, 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.
[i]CPAP mijn vriend en vijand[/i]
[size=85]Resmed S10 met bevochtiger, vaste druk 10,2 en F&P Simplus Fullface masker en Resmed Climate Line verwarmde slang[/size]
[size=85]Resmed S10 met bevochtiger, vaste druk 10,2 en F&P Simplus Fullface masker en Resmed Climate Line verwarmde slang[/size]