Ik heb de uitslag van mijn Polygrafie opgevraagd en binnengekregen.
Ik snap niks van al die waardes. Is het mogelijk dat er iemand naar kan kijken.
Ben vooral benieuwd naar mijn diepe slaap. Of kun je dit alleen meten met een Polysomnografie?
Wat kan je verder nog uit deze uitslag opmaken die relevant zijn?
Re: Uitslag Polygrafie
2Vragen rond slaaparchitectuur kan je inderdaad alleen met een PSG beantwoorden. Ik gebruik het woord slaaparchitectuur omdat een vraag rond "diepe slaap" niet veel betekenis heeft. Het is net zoiets als zeggen "er zit veel boter in de appeltaart." Leuk, maar een appeltaart heeft meer ingredienten. Het om de verhoudingen (300gr bloem, 200gr boter, 100gr suiker etc.) en de structuur. Deeg gaat onderop, appelen in het midden en de vlecht bovenopPaterman schreef: 24 aug 2023, 10:25 Ben vooral benieuwd naar mijn diepe slaap. Of kun je dit alleen meten met een Polysomnografie?

Bij de slaap wil je de stadia in de juiste proporties hebben, en zonder fragmentatie: Een gepureerde appeltaart is geen appeltaart.
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
3Dankje voor je reactie.
Wat zijn nog interresante en belangrijke gegevens die je uit deze uislag kan halen?
Kan je met Oscar wel je diepe slaap inzien?
Wat zijn nog interresante en belangrijke gegevens die je uit deze uislag kan halen?
Kan je met Oscar wel je diepe slaap inzien?
4U heeft een slaap-ademstoornis met een AHI van 23, dat is het wel ongeveer.
Nee.
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS