Ik kan niet inloggen of registreren

1
Het forum staat los van uw registratie bij de Vereniging en heeft een eigen registratiemogelijkheid op deze pagina: ucp.php?mode=register

Om berichten op het forum te kunnen plaatsen kunt u op deze bovenstaande link een eigen gebruikersnaam opgeven (hoeft niet uw eigen naam te zijn) en een wachtwoord. Om spam en reclame te voorkomen is er bij de registratie een makkelijke vraag die u zou moeten kunnen beantwoorden. Daarna krijgt u een email op het door u opgegeven adres voor het activeren van uw account.

De database van (registratie bij) de Vereniging staat los van het forum en een koppeling van deze gegevens is vanwege privacy en beveiliging niet wenselijk.

Overige informatie:
Plaatsen van een bericht: zie viewtopic.php?t=14895
Toevoegen van afbeeldingen: zie viewtopic.php?t=12141
Het citeren van teksten uit andere berichten: zie viewtopic.php?t=14536

Ik kan nog steeds niet registreren of inloggen

2
Een andere vraag die ik als beheerder regelmatig krijg: "ik kan mij niet registreren". Geeft u zoveel mogelijk informatie waar u tegenaan loopt. Wat doet u of vult u in en verschijnt er misschien een foutmelding/rode tekst? Die foutmelding geeft dan aan wat u zelf kunt corrigeren. Als dat corrigeren niet lukt verzoek ik u om een schermafdruk mee te zenden waarbij met name het bovenste deel van het registratiescherm van belang is.