Re: Het positieve topic

203
Laatste tijd bijna iedere dag gebak gegeten, gekregen of gekocht. En eigenlijk teveel bier, 1 avond. Er stond steeds weer een nieuwe voor mijn neus.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: Het positieve topic

204
Je had het ook kunnen laten staan, waarschijnlijk genoeg vrijwilligers om zich op te offeren het voor je op te drinken/eten :grin:
Dreamstation 2 + Airfit P10, voorheen Remstar Pro M + Swift FX en Dreamstation (1)
diverse MRA's gehad waardoor tanden verplaatsten

Re: Het positieve topic

207
bmwpiet schreef: 27 aug 2023, 15:40 Ja, vreselijk. Nu met een biertje en balletje gehakt Max op Zandvoort kijken. De gehakt dief naar bed gestuurd, hi,hi.
Helaas gaat de conditie vooruit ,hi,hi >2 trappen lopen zonder stoppen ging gewoon.

Scheelde, dat er vrienden bij de biertap zaten......
Proost.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: Het positieve topic

212
bmwpiet schreef: 31 aug 2023, 09:09 de kat was jarig in mei. Heb voor de PC een ""cat like typing" programma gevonden. herkent als je lieverd over de knoppen loopt.
Ik heb een toetsenbord voor een monitor liggen, maar dat toetsen bord is voor een PC die niet aangesloten staat. Daar kan ze rustig, zonder problemen op gaan liggen tot ik die PC aansluit en nodig heb.
Dreamstation 2 + Airfit P10, voorheen Remstar Pro M + Swift FX en Dreamstation (1)
diverse MRA's gehad waardoor tanden verplaatsten

Re: Het positieve topic

213
Er ontstaat een cat highway, waar ik uit de hoogte wordt aangekeken door mevrouw. Richting het raam lopend. Ze controleert de tomaten plantjes. De topjes waren er al vroeg uit. Derde jaar eigen tomaten. Mmmmm.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: Het positieve topic

217
Ander onderwerp. Positief is, dat de boerenkool met worst gesneden is in een plastic bak gestopt afgedicht. Wanneer zetten ze de handleiding op de nog koele BOVENkant. Nu kom ik er te Laat achter, dat je de folie van de Hete prak er pas na 1 minuut af mag. Bijna au, au.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: Het positieve topic

218
bmwpiet schreef: 27 okt 2023, 17:19 Ander onderwerp. Positief is, dat de boerenkool met worst gesneden is in een plastic bak gestopt afgedicht. Wanneer zetten ze de handleiding op de nog koele BOVENkant. Nu kom ik er te Laat achter, dat je de folie van de Hete prak er pas na 1 minuut af mag. Bijna au, au.
ik begrijp mijn eigen berichten niet meer, hi,hi
Had een ping maaltijd opgewarmd en kwam er te laat achter , dat je moest wachten , voordat de folie er af kon. Nu 2de graads verbranding (overdreven).
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: Het positieve topic

219
Goedemorgen, leuke dag gehad met een jubileumrit van Crew 2454 ivm het 60 jaar bestaan of in dienst komen bij Ned. Spoorwegen van de Hondenkop treinen.
Ritje van Amersfoort - Utrecht - Dordt - lage Zwaluwe, geertruidenberg - industrie, fotostop West stad , terug HSL roestrijden??? ,
We hadden de U151 , een geel diesel drietje, (helemaal opgeknapt.)
Dan Roosendaal oude locomotievenloods, Breda, den Bosch , Geldermalsen (fotostop) en narrow escape.
Alles lag er uit bij Rotterdam (gepland). Zelfs de Eurostar en de HSL Parijs reden anders. Terug reis met bijna lege Sprinter, Alexander Metro.
luxe touringcar, ( dubbeldeks) naar Stadion, dan weer Spr naar Dordt, 6 uur later met veel foto /film thuis.
We zijn weer blij. Aanvulling op de langer wordende stoomreizen. Veel te vroeg op dan. We zijn geen 20 meer.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: Het positieve topic

220
Wat is roestrijden? Er zijn plaatsen, waar de HSL kan oversteken naar regeulier spoor. Heel weinig gebruik, dus roestige spoorstaven. Voor 100 meter.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.