niet alle data in OSCAR

1
Ik kan krijg niet alle data van mijn Löwenstein Prisma Smart Max in OSCAR ingevoerd. Wat dan wel weer lukt in PRISMA TS, alleen met veel minder gegevens.

Op het SDkaartje staan de gegevens vanaf 03nov2022, in OSCAR pas vanaf de eerste invoer op 08sept2023. Ik heb vanalles gedaan, de instelling nagekeken en zo nodig aangepast. Een nieuw SDkaart gebruikt, deze een aantal dagen laten zitten en uitgelezen in een nieuw aangemaakte profiel. Wat mij toe opviel was er gegevens miste, er was maar voor een week aan gegevens verzamelt. De orginele kaart er weer in en na paar dagen maar weer eens uitgelezen in een nieuw profiel, en hier weer het zelfde geval. Niet alles was over genomen en de dagen dat er een andere kaart er inzat geen gegevens. Toen maar PRISMA TS open, en daar kon ik wel alle gegevens zien.

Wat gebeurt hier nu? Is er iemand dit dit ook heeft mee gemaakt, of doe ik iets specfieks verkeert.
Ik zou graag deze gegevens compleet willen hebben, en niet zoals de andere gegevens verloren zijn gegaan door er niks mee tedoen.

Re: niet alle data in OSCAR

2
OSCAR ondersteuning voor de Prisma serie is nog relatief jong. Het kan goed voorkomen dat er nog een bug is. U kunt deze kwestie voorleggen aan @ArieKlerk of direct op Apneaboard.com
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i