Ervaring Go2sleep ?

1
Sinds circa 2 jaar ben ik in het bezit van een Sleep-on apneu app. In het begin een ahi van rond de 10. De laatste maanden is het opgelopen tot boven de 25 en dat verontrust mij. Nu dan toch maar via de huisarts een slaaponderzoek aangevraagd en gekregen. Dat alles gaat nu in de komende weken plaatsvinden.
Mijn vraag is nu of er ervaring is met de Sleep-on app en of deze een beetje accuraat is. Het is natuurlijk niet gecalibreerd. Dus kloppen de weergegeven waarden een beetje?
Groeten. Paul Bos

modedit RM: titel aangepast

Re: Ervaring Sleep-on

2
Als ik 'sleep-on' intik in het zoekvenster rechtsboven volgt er geen resultaat, dus dan is het op het forum onbesproken. Als u een slaaptest krijgt bent u al op de goede weg om een feitelijk verslag te verkrijgen. Dan weet u meteen of de app de juiste indruk gaf. Ik ben benieuwd wat t.z.t. uw bevindingen zijn.

Re: Ervaring Sleep-on

3
Hallo Ruud. Dank voor jouw reactie. Ik heb blijkbaar een verkeerde zoekterm ingevoerd, het moet zijn Go2sleep. Dan komt er een verhaal boven ivm ter rijbewijs. Daar waarschuwde mij huisarts ook al voor. Maar dit gaat voor mij pas over 3 jaar spelen. Tegen die tijd hoop ik er al van af te zijn.

Re: Ervaring Go2sleep ?

4
Paul, van slaapapneu afkomen is een illusie. Je kunt het beter accepteren dat je het mogelijk levenslang blijft houden. Als de therapie voor slaapapneu succesvol aanslaat en de AHI score daardoor onder het gemiddelde van 15 per uur komt te liggen, is er geen reden om bij het CBR te melden dat je aan slaapapneu lijdt. Hierdoor hoef je dan ook niet elke 3 jaar gekeurd te worden.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar